Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNechce se mi spát
14. 11. 2003
7
0
2008
Autor
Morasten
V noci po obloze chodí
Nosí hvězd plný džbán
Jednu sem, druhou tam hodí
Ale stále je sám a sám
Už se mi oči klíží
Spánek se ke mně blíží
Dobrou, Luno, zítra uvidím tě zas
Zítra spatřím ten tvůj jas
pozorovatel
09. 11. 2004
ta první sloka je bezva tip,
ta druhá je trochu mimo jak v rýmování tak i ve stylu,třebas až budeš starší tak se znovu zamyslíš dávám tip
Já také musím souhlasit s Rowenou. První sloka je pochoutka, která čtenáře chytne a naladí - a druhá trochu zklame. Na třináct let úžasné! :-)))
Ale mněníš se, mněníš a na tý básničce to je dost dobře slyšet, už jenom to téma a obsah, ale souhlas s Rowennou ta první sloka je mnohem lepší. V každym případě je to na třináct dost slušný.
:o)
:o) Takže taky ráda koukáš na Lunu? Škoda, že je vždycky zalezlá za hradbou šedi a sivých mraků...
Tip
První sloka je dobrá. Ta druhá už je jakoby přilepená a o fous slabší. :-)
To záleží na tobě, jak to vnímáš. V té první sloce je kouzlo nechtěného, ten džbán, to rozsévání hvězd... ta druhá už je taková školácká. :-)
Ale já si myslím, že jsi právě tohle chtěla napsat - takže to sotva změníš. :-)
No,ted sem si uvědomila,že sem ji psala ve třinácti,takže je pro mě jako vzpomínka,nebo důkaz jak sem v těch třinácti psala poezii.takže neměnim:-)
asi by za tu opravu stala, ta druha sloka a mozna jeste doplnit, i kdyz to by asi nemuselo vyznit, tak jask jsi presne chtela.