Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se7. 7. - sedm hodin
14. 11. 2003
12
1
2092
Autor
Brambiště
Nemám v ústech ani kousek řeči, když slzy ti odkapávají z řas.
Na moji hlavu dopadají úlomky myšlenek, jež nelze vyslovit.
Za ruku mě drží Nejistota a Strach.
Pocit viny na mě zezadu vrhá svůj dlouhý, útlý stín.
Mezitím, co se doměnka roztéká a splývá s tabákovým kouřem,
pravda tuhne ve vzduchu.
Znáte ji vy dva.
My dvě.
My tři.
Možná my čtyři....
1 názor
Katalyzátor_Chaosu
28. 03. 2005Gibby_Haines
21. 02. 2005
tak jsem se k tomu dostal znova...
a jak jsem si byl tehdy tak jistej, že to znám, tak teď už si jistej nejsem.... zhovadilá paměti, vráť sééééé! (jako když tatík volá Jeníčka) -třeba toho zastřelenýho... když chcete
je mi zase smutno...
Míšo, pamatuješ, o čem všem jsem před Mezi ploty říkal, že má své kouzlo? (Tohle si pamatuju...... asi myšlenky provázející mne životem.... a možná jej i ukončí...)
ne, promiňte... zkouším žít bez světla... je to fajn...
můj upír mě drtí, chtěl bych mu zazpívat... nemá ale naději...
Brambůrko, máš to pěkný, i když musim říct, že se mi více líbí tvoje prózy, tvoje dojjmy a pocity v tvém sešitku.Padnou ti mnohem víc.Ale to je jen můj soukromý názor-ty víš jaké vyjádření ti nejvíce sedí.
Chacha. Báááááááááááárrrrrrrrrrooooooooooooooooooo
Looooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeee
Kdyby to nebylo tvoje druhý dílo, tak ti řeknu Je to skvělý, nakrásně vybrusleno, ale proboha jiný téma...
Ovšem, neboť (Ich liebe dich).......nemohu říci nic jiného(zvláště potom, co vim o čem to je)(doslovně)..tak tě stále více zbožňuji. No a tudíž už umim dávat díla do klubu... :o))
No omlouvám se, že su dneska tak pesimistickej, ale nesouhlasím s tím, že pravda může bejt vždy jen jediná...
jooooooo, chlape,to je docela recht, ale tehdy-víš, ten den vážně byla.v ten moment, abych se do toho moc nezamotala....dik za kritiku a hezký vánoce všem
Díky Brambiště mé-sestro s omlácenym čelem od půlitrů...ty voe, ten rum mi vlez ocima do hlavy a dělá psí kusy, skáče, dupaje na nervy uvolňuje jeden pocit za druhym v nekontrolovatelnym sledu........a ty vlasy cejtil i táta i nějaká ženská v buse, jak sem usoudila z jejího opovržlivýho úšklebku...
ale co------seru já na ní!!! Jak by řek Márty(a mimochodem sem velice ráda, že to řek i v tom pajzlu--protože sem si ho líp přiřadila...): To je úlet. -universální věta pro universální stav.
to je úlet jak stehno(vůbec nevim proč to řikám, ale ňák mi to teďka sedí....)při představě že ještě nespim a za chvilku už budu zase vstávat do tý podělaný práce se mi lehce obrací žaludek, proto se asi za chvilku odebéřu do pelechu. toho rumu teda nelituju, mít víc času tak by to při mý dnešní sentimentální náladě asi nedopadlo moc dobře :)beshena rovena-ty gotharti mi dneska pořád duněj hlavou(sice nevim, co ty slova znamenaj, ale ta písnička mě řádně pohltila).
duní mi hlava.
co s tim?
tak já zdrhám....
řikal jsem, že jsi dobrá
až moc mi to vlezlo do hlavy, tohle znám, ale od jindy, víš od kdy
je moc pěkný, leze mi to z těla, jako když něco lezlo z těla Björk v tom hnusnym videoklipu, asi mě to uškrtí.... nebo mě to jen obejme?
krásné
*
Ou, Štěbrambi...
Mám jí založenou v tom červenym kroužkovym sešitě...tohle je...tohle je zmrtvýchvstání nálady toho večera, znova cejtim ty pocity na patře...sakra dobře vystižený-ale to už jsem ti všechno řikala- úplně ve mě zatrnula, vzpříčila se ve mě, kdyžs mi jí četla poprvý...
Děkuju.*
bylo nás pět....
pak se jedna kamsi vytratila... pak se vytratily dvě...
a co bude dál, že... no co?
klišé nevidím, tak neplač:)
Dyť je taky pro tebe....
ještě taková drobnost:jak si mám opravit tu blbou hrubku(a určitě ne jednu..)? elyn mě na ní upozornila, takže jí tímto ještě jednou děkuji :o))))
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
wemínko, neber si to osobně-myslim tu větu "dyť je taky pro tebe", páč je to pro kery :o)hehe, ale tebe mám též ráda, vždyť víš. well, have a nice night, wemčo!
dík, žes mi to napsala třikrát:)))) jednou bych to dozajista nepochopila...
já vím, brambísku, ja těbja lavjů též
nu což, se mi to ňák kouslo....se stane, ne? už asi deset minut tady zápasim s tim krámem, ale začínám tomu pomalu rozumět :) prostě malá zkušenost s počítačem, a to mě snad omlouvá....nebo ne-e?