Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalé shlédnutí dolů
15. 11. 2003
5
0
1422
Autor
UfoTofu
Lokty na parapet okna v pátém patře
a rázem jak na břehu řeky
co hlava to kapka
řeka je Temže
přísahám na hřbitově za domem
tolik jich není
A tekou
bez deštníku
"no co, dyžtak zmoknem"
bublá živoucí řeka
na zámkové dlažbě
pod mojím oknem
Žádného z nich se nemůžu dotknout
a říct mu:
"Není to jen samota,
co podporuje tlení"
Jsem zde a proto jenom zavřu okno
když zaveleli:
"K zemi!"
A mě nikdo z nich nevidí
holt nejsem reklama
v úrovni očí
Jsem tu docela ráda
a snad právě proto,
že nikdo není na vině
sejdu dolů
Než si za mě jinej smáčí
nohy ve špíně
sakra a JÁ si myslel, že když udělám nesmyslnýho smajlíka, tak že budu za intelektuálního kritika! Jsem odhalen a mizím!!!!!
:))
Teď přemýšlím do jakýho stylu by se to dalo nazpívat. určitě bych to nedala jako popík, na to jak psal(a) sleeping beauty je to moc inteligentní..:o)) Poslední sloka táhne hodně k punku.:o)
Ufotofu: Nevím proč,a e zdá se mi že to skládáš při brnkání na kytaru..fuckt nevím proč ale předtavím si tě tak.:o) A když ne tak se nezlob, to jen ta fantazie..:o))
Ne, rozhodně se nezlobím, vím, co ta mrcha fantazie dokáže:)
Ale při brnkání na kytaru to rozhodně neskládám.
Tahle fuška mě ještě čeká, ale možná, že to spíš hodím na někoho jinýho:-)
Eh, kapelu sice mám, ale nikomu z ní bych to asi nesvěřila. Asi to dostane nějaký externí:) Muziku si do toho nepobrukuju, spíš tak trošku ťukat rytmus a to od doby, kdy jsem začla bubnovat. Je to taková úchylka, no:)