Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska
Autor
Joana
Ctyri strany ma ctverec, namesti ma ctyri strany tez, ale v cem je rozdil? Uprostred namesti stoji pomnik kapitana Nelsona, nekolik fontan, par sosek nadhernych lvu a galerie => TRAFALGAR SQUARE je nazev toho mista, osudoveho mista, chvile stesti pro 2 osoby schoulene na kamennne lavicce, pritulene k sobe v touze se zahrat, jelikoz vecerni zima je zastihla nepripravene. Pozoruji nastavajici tmu a osvetlujici se namesti. Mladik se k divce vice pritiskne s otazkou, zda ji to nevadi. Nevadilo, byla stastna a ocarovana nastalou situaci. A pak se stalo, ze ho polibila na jeho usta. Polibek byl necekane krasny a rozeznel v ni struny pocitu, na ktere malem zapomela. Uvedomila si, jak je krasne byt zase k nekomu bliz, citit jeho dech blizko sveho a prestat myslet na problemy vsedniho dne. Nekolik hodin dane jim do vinku poznani ubehly jako voda. Nastal cas louceni s dlouhym polibkem na zaver. Rozesli se kazdy svym smerem, kam je zivot vedl. Divka udelala par zoufalych pokusu jak se s nim udrzet v kontaktu. Mozna az moc prehnane reagovala na urcite veci z obavy, ze uz nenajde nikoho s kym by se opet citila, jak se citila. Ale nemyslete si ze byla blazen, byla jsem to jen JA, me srdce a me pocity. Obycejny zivot, tvrda realita.........