Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen jako...
16. 11. 2003
21
0
1959
Autor
rabako
Nosím v kapsách popraskané ruce.
Jsou teď suché zimy.
Jednou týdně vytvořím sochu.
Od hlíny pak umazaný plášť
pověsím na kliku.
Jako umělec.
Chodím v sešlapaných botách
po špinavých silnicích.
Je rušný provoz. Stojím na červenou.
Nejsem výjimka dopravy.
Jdu mezi auty. Ne v protisměru.
Jako blázen.
Dívám se do dálky. Je tak blízko mě.
Zachytím v ní jemný okamžik.
Nebudu složitě instalovat nit.
Jehla vynikne i sama. Probodne stonek růže.
Připraví ji k sušení. Dívám se.
Jako fotograf.
Ino_Kvit> v téhle básni ale není toho smutku zase tolik.... je to spíš pokus být na chvilku v basni nekym jinym, na chvilku poznat detaily umělce, fotografa a blázna... je to hra... :o) A k životu: je fajn, s tím naprosto souhlasím!!!
Takto si ty zijes? Trochu smutne nemyslis?
Je v tom vela smutku priatelu. Nechces sa trochu rozveselit? Ved ludsky zivot je len zlomok a zajtra moooznooooo ...
Don´t_worry
22. 11. 2003
jo, dost dobrý ... taková jako poezie všedního dne,ale se správným optimistickým nadhledem ... TIP
píšeš řádky, chytáš slova, plynou čtena
mysl v oblacích, pera položena,
jako básník
***
Dirty> dík za názor, poezie je i všední život a auta patří k všednosti...... ;o)
Jdu mezi auty. Ne v protisměru.
---- to je divný........
nechám to tak, jak to je, ale dík moc!!! :o)
Jdu mezi auty... přimlouvám se, souzní to dokonce s "dopravy"...
Místy je to zdá se mi trochu opisné, ale v zásadě se mi líbí:o) Hlavně první sloka
samozřejmě se netěšte na svatební koláčky, přepsala jsem se - vzdávám se ;o))) nevdávám.... (ještě ne)..... :o)
Jak se tak na tvé dílko koukám, zjišťuji, jak jednoduchým způsobem nacházíš inspiraci a přesto krásným... :-))
Tip
kolega> je to jedoduché a prosté......jako všechno krásný na světě..... :o))
proč zpověď? to vůbec ne......
to, co jsem napsala a co píšu nemusí být (a taky není) můj život!!!!! jde o to vyjádřit pocity, které člověk v sobě má.... a tohle je taky způsob... ;o) jo, je jiná než předchozí.... ale proč trochu neměnit styl, že? ;o)
víš, ono se to mění tak, jak "ono" chce.... já na stylu psaní vlastně sama nic měnit neumím, prostě jsem taky (stejnějako Ty) zvědavá, co ze mě příště vypadne.... :o)