Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepenetrace na postupu
18. 11. 2003
0
0
2885
Autor
houmles
dnes, to jest úterý 18. list'o'padu, uskuteční se v pražském klubu guru konzert kapel den matek, penetrační nátěr a evils parsley. zván jest každý kdo obětuje pár kačáků na vstupné, celá akce započne po osmé hodině večerní (takže baj voko v devět jak na koni). a komu se to nelíbí, ať napíše zase nějakou hezkou kritiku jako že třeba neumíme hrát - už podle názvu atd atd jak už je tady dobrým zvykem. a vysere si voko ;-)
jojo, jestli to vyjde tak bych dorazil. uvidim jak budu zmasakrovanej ze soboty ;-)
nevim, moje neue slecna na me neco pece, uvidime.. hlavne do 9 zkousime s kapeloj, takze to asi dost nestiham. a abych pravdu rek netusim co je riviera ;-) sem to dycky pokladal za nejakou plazovou oblast tusim ze ve francii?
jo a abych nezapomnel: ted v sobotu hrajeme v hospode u labute v sazave nad sazavou.. takovej punkfest, jeste tam bode asi dalsich 5 kapel.. VOH, vodopumpamasomlejn, skreky z reky, porucha mikrofonu, este nekdo mozna...
dobre, dalsi konzert je opet v guru, v pondeli 24.11. avsak pod jinym nazvem - tentokrate se kapela jmenuje narkotika, zbrane a devky :-)
Pišta_Hufnágl
19. 11. 2003
tak ted koukam ze dila s cislem nad 100000 se nezobrazujou.. to jsem opravdu stihnul zahlasit na posledni chvili ;-)