Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod padlými stromy

10. 05. 2023
3
5
107
Autor
Aru

Z hlubin dávného pradávna přes mlžné stěny vystupují samé podivnosti ;)

Vodou,
ohněm
i ledem,
               tanec meče
rozseká i kámen,
silou jíž mluví Zem.

Bývaly takové dny,
i lidé
a tvorové podivuhodnější
v časech bohatších.


5 názorů

Dokáži, Aru, spoustu věcí, ale nechce se mi dělat zbytečnosti. Na to mám pořád ještě dost užitečné práce jinde.


Aru
11. 05. 2023
Dát tip

no vidíš Evži, že to s avízy umíš :D

  • to jsou ty vzpomínky, které si teď nepamatujeme, proto je to takové zajímavé.
  • to platí o každé době Evži, pokud ji ovládne pýcha, která vede ke slepotě. náhodou to byly skvělé časy.... pro nadané :D:D
  • jako dnes, i tehdy byly školy, ale učilo se tam prostě to co bylo pro tehdejší dobu typické, pak se lidi rozhodli, že je jim to málo a zničili se, téměř.
  • stejně bychom dopadli, kdybychom použili jaderné zbraně, po období zničení a následném chaosu by v období stabilizace všechno se začalo stavět znovu od malých jednoduchých staveb ke složitějším, zbytky dnešních měst by postupně pohlcovaly pralesy a celkově by se zapomínalo, pak nová kultura na určitém vývojovém stupni by se mohla prohlásit za první a jedinou, jakmile by zmizela poslední vzpomínka na tuto civilizaci ;))

Proč nám připadá to, co bylo dávno, tak zajímavé? Určitě bychom my, v takové době, pochcípali.


Aru
10. 05. 2023
Dát tip

ahoj, díky ;)


Alegna
10. 05. 2023
Dát tip Aru

Mýtické ... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru