Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TEMATICKÉ DNY 2024 - téma na KVĚTEN 2024

05. 05. 2024
2
5
99

Rekapitulace TD za duben a pod ním téma na květen. Termín květnového tematického dne je 26.5. Přes léto uděláme v této soutěži pauzu, abychom se k ní v září opět vrátili. Přejeme hezké letní dny. Děkujeme za zájem!

Vaše redakce prózy.

 

TD - Každý má právo na svou psychózu

TD - Cvičme se v obratnosti

TD - Jak básníci dělají interview s novorozencem

TD – Patricie



Země nepotřebuje nové kontinenty, ale nové lidi. - Jules Verne     (neděle 26.5. - vkládat prozaická díla inspirovaná citátem J.V. je možné po celý den, před název prosím zařaďte označení: TD)


5 názorů

Aru
před 4 dny
Dát tip Gora

jo, já vím, zajímalo mne, zda-li bude přerušena přes léto i próza měsíce ;)


Gora
před 4 dny
Dát tip

Aru, Próza /dříve Povídka/měsíce jede každý měsíc v roce. 

S Tematickým dnem ještě tedy uvidíme:-).

 


Aru
před 4 dny
Dát tip

a nějaký letní cyklus by nemohl být? třeba spojený s tématem dovolených/prázdnin?

ne každý má dva měsíce volna ;D

případně povídka měsíce pojede i přes prázdniny?


Gora
před 4 dny
Dát tip Aru

Díky za reakci, Aru. Téma se mi zamlouvá právě pro možnosti, které poskytuje v hojné míře:-). 

Pokud budete mít nápady, citáty, úryvek textu či básně - napište - květnové TD jsou před prázdninami poslední, pokračovat budou v září. Přemýšlejte, pište...


Aru
před týdnem
Dát tip Gora, Biskup z Bath a Wells

hmm, téma vypadá jednoduše a vybízí k určitému sci-fi pojetí, případně ho lze pojmout tím zcela švihlým způsobem :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru