Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzička

18. 11. 2003
7
0
2029
Autor
dizzy

Chudinka ta slzička,

titěrná je, maličká,

skrývá se v ní tolik smutku...

„Můj milý mi přines kytku.“

Slunečnici, kaktus, růži?

To jsou celí muži...

...sluneční a veselí,

leč ubíjí nás v posteli.

Pud, pud, jenom chtíč.

Nechtějí od lásky víc????

Trochu něhy, trochu citu,

a já pláči do úsvitu.

---Koupím kousek lásky, aspoň malý, leč milý a tulivý, platím stejně, velmi štědře.Zn.:Spěchá---

„A ta růže?“

„Moc čekáš od pouhého muže“

Užil si... toť tvá výplata...

...z lásky...děvko!

Slzička opouští mou tvář,

Třeba zas navštíví jí zář,

Zář štěstí, naděje,

Vyženu lásky zloděje.

A budu doufat...

(Možná spíš zoufat...)

...že nevrátí se vzadu vrátky...

Néééé....lásko, chci Tě zpátky!!!!!!!!!


Hiio
29. 09. 2004
Dát tip
moc dobry spon ten konec se mi fakt libi nenapsal bych to lip .. fakt dobry

Semeno
16. 12. 2003
Dát tip
::::oooo)))))))) Valím ksicht! Ty to koulíš! Se šmoulama v šmoulím ráji. Jéé. No, milostničky nemám rádo ani ve snu, ale od tebe se to dobře poslouchá.. :O))

alim
20. 11. 2003
Dát tip
s chlapem zle a bez nej taky...:)) *t

Mylsim, ze uz je to trochu ohrane.Hrani si na vojaky mezi zenou a muzem!A jiz mhohokrat bylo vysloveno, ze vsichni muzi nejsou stejni.Jako tchyne vsechny nejsou tak hrozne.Jinak neco se mi libi.

3/5+T báseň líbí moc...ale jinak naprostý souhlas s kruhem . házet nás do jednoho pytle není zrovna správný...

dizzy
20. 11. 2003
Dát tip
já vás neházím do jednoho pytle...(ono to nebylo ani o michalovi, haní...k feminismu mam daleko, bez chlapů by mi bylo smutno, říkám, že jsou docela roztomilí:c)) a hlavne pokud to s nima člověk nehrotí, tak většina mejch kámošů jsou kluci, přijdou mi chvílema upřímější...)stejne tak me by se nelibilo kdybych byla hazena do jednoho pytle se spoustou jinejch holek..každopadne mě to takhle napadlo a važne to az tak odsuzovacne mysleny nebylo...dyt ja vas mam rada!!!!!!:c))

Afro
19. 11. 2003
Dát tip
Mám takový divný pocit, že to je tak trochu kritika na nás muže. No radši si to přečtu ještě jednou - stojí to za to.

dizzy
19. 11. 2003
Dát tip
afro:dík......... kritika?asi jo...ale jak v cem...v necem jste jenom hruby barbaři ovladaný chtíčem, ale jinak jste neuvěřitelne sladký a obětaví...a hlavne kdybysme vas nemeli, tak bysme si neuvedomovali neznost a lasku zbytku zen...:c))

Afro
19. 11. 2003
Dát tip
Ó jak vznešeně řečeno, (myslím že máš pravdu), ale oficiálně nic nepřiznávám a v zásadě nesouhlasím :-) Jak jinak že?

dizzy
19. 11. 2003
Dát tip
afro:chápu...:c)) jak by chlap mohl připustit chybu vlastni, či jeho rodu/druhu!?:c)) každopadně, ač je to neoficialní., tak už to tu je napsany a muze to byt pouzito proti tobe:c)) najdi si chlapa a poznas rozdil:c)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru