Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Savana trav

20. 11. 2003
1
0
1714
Autor
Cardina

Snad jen pár krásných okamžiků v nepřehledné poušti smutku Tráva se vlní a podzim zvolna padá do klína skal ...

Já vím, že v prostřed pouště bývají oázy, ale tady se prostě objevila savana. Suchá vlnící se tráva do které vítr hrál. Stáda zvířat se poklidně pásla, když v tom je vyrušil hluk. Zbystřili uši a dali se na útěk... Já cítila, že se té země dotýkám, že se pomalu stávám její součástí. Tak zvláštní, zdánlivě přízemní pocit - dotek země - jsem už dlouho necítila. Vzpomněla jsem si na Rumunsko. Na to, jak jsme v jedněch horách šli po trávě dokonale spasené ovcemi. Sundali jsme si boty a šli bosí. A záviděli dávným poutníkům, že nenosili na zádech těžký baťoh. Ale i přes to jsem se tehdy cítila podivně lehce. Jako právě teď. Rozběhla jsem se vlnící se travou...


Seregil
20. 11. 2003
Dát tip
Je to schválně ten font... ???

Cardina
20. 11. 2003
Dát tip
Ne ono to nějak blblo, už je to snad správně.

Seregil
20. 11. 2003
Dát tip
Pěkně... velmi povedený výlev....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru