Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní rosa

21. 11. 2003
4
0
933
Autor
Kiwik

Stejně to 80procent z vás nikdy nepochopí tak nemá cenu to ani číst.

V malé kapce odráží se svět barevných částeček.

Malá kapka kutálí se po zeleném povrchu.

Malá kapka třpytí se jako diamant na písečné duně.

Malá kapka spadla.

Za ní valí se druhá.

Třetí.

Čtvrtá.

No tak,paní Růženo neplakejte

my vás z té bulimie vyléčíme.


Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
Chudák růženka vyloučila slzou všechnu tekutou doplňkovou stravu :))))))))

WiruZ
21. 11. 2003
Dát tip
Stejně to 80procent z vás nikdy nepochopí tak nemá cenu to ani číst. kdyz jses si tak jistej (jista) tak proc to sem davas......? jinac t

Michalka222
21. 11. 2003
Dát tip
pěkný..... WiruZ: "jistej"- kiwíček je chlapec (alespoň ze dvou třetin)

Kiwik
21. 11. 2003
Dát tip
To je marketingovej nápad! Útok na lidskou psychologii!

WiruZ
21. 11. 2003
Dát tip
ze dvou tretin? to by me zajimalo jak to vypada...nebo teda mozna ani ne:) Kiwik: jo aha.....

Kiwik
21. 11. 2003
Dát tip
Omlouvám se všem romantickým duším,které měli naději,že si konečně přečtou něco pořádnýho.A zároven děkuji všem,kteří mají odporný zvrhlý smysl pro humor a pochopili to...

Seregil
21. 11. 2003
Dát tip
Je to velmi zvláštní.....

Áda116
21. 11. 2003
Dát tip
Jo, jo ze dvou třetin, je to celkem zajímavý. Ale geeku ted když jsi upravil ten konec, tak to dostalo mnohem lepší formu než předtím. Ted tomu dám i tip, i když ten přecho mi pořád nesedí, ale o otm jsme se už bavily, že?

Michalka222
21. 11. 2003
Dát tip
Opravdu je tenhle konec lepší....

Áda116
21. 11. 2003
Dát tip
Tentokrát se shodnem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru