Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokonalost

22. 11. 2003
4
0
1311

Mozna to pusobi tak trochu naivne,ja vsak nepreferuji perfekcionizmus... Nic,nebo nekdo neni naprosto dokonale..

Dokonala vec je dokonala,kdyz dokonala neni...
Lihomerka
29. 11. 2003
Dát tip
t*

studanka
28. 11. 2003
Dát tip
souhlasím si citátem. Jen to nelze používat jako omluvu...

Seregil
28. 11. 2003
Dát tip
No to je hodně pravdivý....... chm... studanko... jako omluvu? Ne... nedá se.....

studanka
28. 11. 2003
Dát tip
...jako omluvu nebo spíš jako výmluvu...

Seregil
28. 11. 2003
Dát tip
Nepoužívám.... dokonalý není nikdo.... ale to je jiná kapitola...

StvN
24. 11. 2003
Dát tip
Takže všechno na světě je vlastně dokonalé. A Zároveň nedokonalé. Čili jedna každá věc, událost, činnost má dvě různé hodnoty entropie. No to je ale kravina. Mysli u toho přemýšlení trochu.

StvN tys to nepochopil. nic neni dokonale a prave tak je ten citat minenej,at se nikdo nesnaží hrát dokonalost. A treba,libilo by se ti videt neco naprosto "dokonaleho"??? Dyt perfekcionizmus a vlastne dokonalost je sama priserna.... Ale nebudi Ti vnucovat muj nazor...

KayTee
24. 11. 2003
Dát tip
Dero: asi jsem dělala předtím kritiku na nějaké slovenské dílko a zapoměla jsem se přepnout ;o))) Já jsem taková čechoslováčka ;o)))

Dero
24. 11. 2003
Dát tip
Já viem, Kay ... ;) Já sice nie, ale predsa len je môj starý otec Slovák ... mám to tiež v rodine. ;))

StvN
24. 11. 2003
Dát tip
Nepochopil jsem záměr. Odvolávám se pouze na to, co je psáno výše. Ne na nějaké tvé nečitelné myšlenky.

marbl
23. 11. 2003
Dát tip
je to opravdu nedokonale dokonalé.

Bohemista
22. 11. 2003
Dát tip
Už jsi někdy viděla dokonalou věc? Já ne...

Trochu moc dokonalosti najednou...

WiruZ
22. 11. 2003
Dát tip
hmmm....sorry ale tohle moc dokonaly neni (takze to je vlastne dle tve teorie dokonale:)

KayTee
22. 11. 2003
Dát tip
chihic...ale niečo to do seba má ;o) klub

Dero
22. 11. 2003
Dát tip
Prečo zrazu rozpráváš po slovensky, Kay? :))

myslím že dokonalá ...je pouze láska .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru