Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

18. 07. 2000
0
0
617
Autor
david

Narodil jsem se... pamatuju se, že jsem se narodil ve zvláštním světě ve světě, kde nebyli žádní bohatí podnikatelé a chudí zedníci, kde se měli všichni stejně jeden jako druhý i byli všichni stejní obchody byly všechny stejné, domy byly stejně šedé - - nedělo se nic, jenom vosy obletovaly kelímky s limonádou nebyly barvy, nikdo nebyl jiný - neodlišoval se jenom snad taxikáři ti na tom byli trochu líp, nic se nedalo sehnat - koupit snad ani móda nebyla nebyly možnosti! Jak je to teď všechno jiný - barevnější máničky už neokupujou lavičky v parku - napůl s cikánama i pivo je teď jiný - dražší a světoznámý snad jenom vágusové tu sou pořád taky se maj líp - nikdo je nepronásleduje - některý sou i ve vládě - už - čistý... Co zůstalo... stejné ? Snad jenom ty stromy - ve Stromovce kámen na kameni nezůstal... (24.1. 99)
JiKo
20. 07. 2000
Dát tip
No já jsem rád že komunisti nejsou u vesla ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru