Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpominka na Rychle šípy

19. 07. 2000
0
0
1100
Autor
Pavlata

nostalgická vzpomínka

Kdo to tam uhání a s Jarkou metelkou kuje pikle, je to snad Červenáček kdo nosí čapku tak nezvykle ? A tu už štěká Bublina a Tam-Tam nové zprávy šíří - a někde za tajemnou lampárnou Stínadla se bouří. A ježek v kleci své ostny tiše tne, Ach, kde jsi dneska, Mirku Dušíne !
Wolfling
27. 07. 2000
Dát tip
jestli to mělo mít nějakou rytmiku, tak jsem ji tam nenašel, ale ... taky jsem je četl, vzdejme hold jejich památce.

Merle
20. 07. 2000
Dát tip
Rivi: přece Olda je takovej Mirek Dušín :-) Pavlata: krásný vzpomínky...

Tynic
19. 07. 2000
Dát tip
Asi mu tedˇ někde visí stříkačka z předloktí ! ;o)))

Pavlata
19. 07. 2000
Dát tip
Jo, to máš recht, anebo čeká na hlavním nádraží na kunšafty....

Rivka
19. 07. 2000
Dát tip
Možná je to k neuvěření, ale i tací ještě existují - s jedním jsem chodila do školy:c))

Pavlata
19. 07. 2000
Dát tip
Já jsem zas asi před pěti lety měla učitele němčiny, kterej se jmenoval Jindra Hojer(dycky sme si z něho dělali srandu), a až teprv nedávno jsem se dozvěděla, že to byl TEN Jindra Hojer z rychlejch šípů ...

Ladja
19. 07. 2000
Dát tip
Naši otcové nechápou proč si nehrajeme na indiány, Rychlé šípy, trappery a mi nechápeme proč bychom si na ně měli hrát. Holt jiná doba, jíní hrdinové, ale stejné problémy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru