Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balkán

19. 07. 2000
0
0
1101
Autor
Pavlata

Vrátila jsem se z dovolený, ale nemůžu se nějak pořád vzpamatovat...

Jím zrovna balkán, právě na něj chuť mám a k tomu bazalku a oregano, a se šlehačkou kafe afrikano a olivy a naloženou papriku a kuřecí kuskus jako vzpomínky na Afriku a místo pískoviště vidím Saharu vzpomínku na žíznivou Tamaru a místo náklaďáků vidím velbloudy co maj jeden a nebo taky dva hrby a ženský ze slupek banánů s bikinama a znuděnýho sultána pohrávat si s lasturama a slyším motory letadla a málem sem ze židle upadla u dveří totiž někdo zvoní a přerušuje moje snění je to pošťák co nikdy nezvoní dvakrát rychle ze schodů uháním depku tím nesnadno zaháním a místo abych dostala letenku obdržím růžovou složenku tak tím definitivně končí moje snění pokračovat budu až po zaplacení....
O.S.to6
19. 07. 2000
Dát tip
:-)))) - né že bych se Ti teda škodolibě vysmíval, to né .... Rozverně veselá říkanka. ¤

Adelan
19. 07. 2000
Dát tip
Jo jo Tunisko, že jo? Určitě tam bylo nesnesitelný vedro... ;-)

Pavlata
19. 07. 2000
Dát tip
Tak tos teda uhod přesně, Tunisko to bylo, ale vo tom vedru se to tak říct nedá, bylo sotva 20, ale když už jsme tam byli, tak sme se aspoň tvářili že je 30

kahra
19. 07. 2000
Dát tip
Člověče, nemohlo tam být špatně, když tak píšeš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru