Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(S)idol

27. 05. 1999
0
0
828
Autor
druhaci

je to sila

Když vykouknu z okna ven, tak uvidím dům a v něm tvoji tvář. Ze zubů se line vůně podobná též hovna lůně, jazyk tvůj ten šklebivý vůbec se mi nelíbí, vlasy barvy kokosu lezou ti až do nosu, tvoje tvář! Obličej tvůj červený už jsem skoro zelený, hrůza mě teď pojímá, k slzám mě strach dojímá, tvoje nohy - samý chlup, nepřipadáš si jak hňup? Uši tvoje velké sloní nikdo je už nedohoní. Jedna, jedna, dva, dva tvoje tvář! Potkala jsi bandu skvělou, nenechala tě už celou. Tvé oko visí na vlásku, stále myslíš na lásku? Pak jsi spadla do rigólu, v hlavě máš teď velkou ďóru. Chlápek jeden násilný provedl čin úchylný, tvoje tvář! Když jsem tě tam tenkrát spatřil, s chlápkem jsem se hnedle zbratřil. Tenkrát totiž hrozně lilo, do úst se mi navalilo, to se tehdy krásně blylo na tvou tvář. Čtyři, čtyři, pět, pět tvoje tvář! Nechat tě tu v příkopu? To se radši zakopu! Čau!
cup_of_tea
03. 03. 2003
Dát tip
Moc nevim, co k tomu rict... Rym briskni to jo... Obet bych bych byt nechtela... To ne...

Joe
10. 09. 1999
Dát tip
Z jaké jste to školy, páni druháci? Asi z nějaké veselé. (Nic proti vám nemám, abychom si rozuměli.)

Lermontov
28. 05. 1999
Dát tip
Nezatracuj a nekárej mě,
všemocný vládče nebeský,
že rád mám hřbitov hříšné země
i s vášněmi a poklesky,
že tvoje slovo nabádavé
neumím vnímat chvílemi,
že často schází z cesty pravé
zbloudilý rozum šílený,
že žhavá láva inspirace
na dně mé duše klokotá,
že spletí citů tápu vratce,
jak když mě stihla slepota,
že svět mi těsný je a k ráji
jsem z bázně hlavu nepozdvih,
že jenom tebe nevzývají
horoucí tóny písní mých...

Merle
28. 05. 1999
Dát tip
Hmmm je to dost hnusný... teď už sem klidně můžu dát svoji Lidovou. V porovnáním s tímhle to bude studio kamarád.

zf
28. 05. 1999
Dát tip
Jo, dalsi shit. Myslim, ze Merle se ujistil v tom, ze neni sam, kdo ma takove napady.

Anonym
27. 05. 1999
Dát tip
To je odporné a kruté. Ještě že jsem se na tvorbě tohoto hnusu VŮBEC nepodílel !

Print
27. 05. 1999
Dát tip
Je to pdporné tak, že je to pravdivý - i kdyby to byla lež!!!! Můj palec chlípně trčí vzhůru!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru