Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledám strom A skořici

Výběr: Petr_Pan
25. 11. 2003
7
0
4042
Autor
Dirty

pro Jinovatu

 

Tjorven chodila po sněhu Slunce jí stékalo po tvářích a tálo při zemi. Kapsy plné cukroví hned skulinkou ven až na tu zem, do sněhu a pak Úplně rozpité a tající v něhu. Sníh zpusinkovatěl. Byl tak trochu šerosvit a stromy kvetly skořicí. Horké větve a kolem obmotaná tělíčka a jejich tepoucí srdce Teď dýchaly Stromy v ústech kůry.

Pár větviček křuplo pod horkou dlaní malé Tjorven, do kapsy vložila Je prázdná zatím A teď poztrácená skořice a sníh JE kandovaný cukr.

Už zase Bez cesty v cestě kráčí není...Popraskaná obloha výdech mraků rozpitá Tjorven hledá strom. Ten tichý V noci sám

Tak snad teď...? Najdeš nenajdeš uvidíš. Pár mušlí s provázkem pověsit na krk vánocům, uškrtit se(be)z tebe, jsou přece z čokolády; kam teď jdeš?

Tjorven?

Sněhem a pryč

Zpusinkovatěl cukr a cesta necesta skrz sníh kandovaný! Že ještě nesněžilo? Otázka a skořice otazník...

Šahám na kůru Tepoucí hledám dárky, stačil by ten tichý strom...Vstoupím budu dýchat Tělíčka zamotaná dlaň ulomená větvička. Kapsa padá (a) sníh plná cukroví teď taje...skořicí si obarvím vlasy a do úst šero...

Tak zatím! “Ne ještě ne...”

A malá dál se mnou, nahodile sleduje stopy pozpátku a představy rozpíná ruce lží, vypustí dech a ten tichý strom...Stále Sleduji rozpáraně nebe. Slunce kapu do očí a teď už určitě. Našlas?

Snad, nevím...tahle stužka, zkus rozvázat ten strom...je tichý?

UŽ!

Zahraj mi, chci slyšet skořici uvězněnou v kůře toho potichu...a vánoce kandovaně v hrnku s čajem, cukrem zamíchám

a  p ř e s t a n u.....


Petr_Pan
16. 09. 2005
Dát tip
docela psycho .. každopádně mě to hodně zatujalo - možná by bylo nejlepší slyšet Tě to číst, protože sám jsem si v tom hledal cestu tak nějak porůznu/nejistě .. ale - je super - to rozhodně je TIP + V

Dirty
12. 02. 2005
Dát tip
dneska se mi zdálo, že votruba vede kroužek vaření a my dva, že budeme vařit kuřecí prsíčka politá vanilkovou omáčkou :))

Dirty
12. 02. 2005
Dát tip
:)

Dirty
12. 02. 2005
Dát tip
:)) tak tedy dobrá

klipeto
27. 01. 2005
Dát tip
Dirty, je to pěkný

parádní! tyyy jo....***

Dirty
01. 12. 2003
Dát tip
škoda... :)

Jinovata
30. 11. 2003
Dát tip
Ty jo! Tak já myslím, že nejoriginálnější je to určitě! Opravdu to ale nebylo ončo při čtení v metru, nemol jsem to vnímat... Je to moc pěkný!

Dirty
30. 11. 2003
Dát tip

Kolega
30. 11. 2003
Dát tip
No jo, pohádka, na ně nějak nejsem... :-))

Dirty
26. 11. 2003
Dát tip
:)

ano je to takové...hodně zvláštní, něžné...fakt líbí :)

Abyss
26. 11. 2003
Dát tip
ale ja sem uplne o k o u z l e n a ! ! !

3/5+T je to.............hezké

Dirty
25. 11. 2003
Dát tip
opravdu si to (ne)myslíš??

Abyss
25. 11. 2003
Dát tip
:o) t o j e n a d h e r n y ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Dirty
25. 11. 2003
Dát tip
a proč je teda tady tak málo kritik...? o tipech nemluvě?!! hele pošli mi tu svojí jo??!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru