Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat k bolesti

27. 05. 1999
0
0
1513
Autor
Aedy

Když to bolí, proč se vracím? Když to píchá, hlavu ztrácím. Když to pálí, proč si sahám? Když to řeže, nezaváhám. Když pak pláču, proč se dívám? Když se bojím, proč si zpívám? Je mi zima, proč chci led? Přijde Ona, Já chci hned!
snoopy
06. 07. 1999
Dát tip
učíme se z vlastních chyb.. učíme se, jak tu chybu udělat příště lépe.. více..

Merle
01. 06. 1999
Dát tip
Jo, zase uvěřil reklamní nálepce o naprosté žáruvzdornosti a tepelné nevodivosti...

Aedy
30. 05. 1999
Dát tip
I já vím , ale právě proto je udivující , že si člověk sáhne na kamna o která se již spálil.

Gity
29. 05. 1999
Dát tip
Ona?
Ta co tě spálí
co rozřeže tě
na kusy
a pod vodou tě
udusí?
ONA?
Ta duše ledová?__)))!
Vím,
láska je taková........

Print
28. 05. 1999
Dát tip
Vydrž!!! Nikdy (nebo málokdy) bývá "hned"!:-)))

Merle
28. 05. 1999
Dát tip
Někdo říká, že to je láska, někdo zas, že chlapi myslej tím... kolenem :-)

Hannah
28. 05. 1999
Dát tip
Tak takové krásné básničky říkané jakoby samotným rozervaným srdcem jsem četla vždy jen od holek. Díky, mám teď lepší mínění i o klucích.

zf
28. 05. 1999
Dát tip
Aedy, ty jsi plny rozporu... Ale to je ono, rozpor je to, co tvori osobnost!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru