Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uťaťa

25. 11. 2003
10
0
2869

neska nemám na prology náladu je to nejsprostější báseň jakou svedu a je plná břitkých metafluor

Uťaťa

 

Srandělí ve skříni

jebaví v předsíni

na hajzlu "nazdar"

a v kuchyni nevim

 

Lechtavno v pondělí

smíchavno v úterý

ve středu "sbohem"

a ve čtvrtek nevim

 

Rozcvičkus tlemivých

tanečkus podpažních

ztracených "nashle"

a drůbežích nevim

 

Telecím padoucno

tachecím jedno sto

ptákovnu "ČAU"

a je mi to jedním


Sieben
13. 01. 2004
Dát tip
abych to vůbec...hmm...nějak přežvejkal, musel bych bejt zhulenej...a to se mi voubec nechce...:o)))ale je ot hustý...

WiruZ
16. 12. 2003
Dát tip
t

hatlalinka
16. 12. 2003
Dát tip
líbí*

Jeheheman
01. 12. 2003
Dát tip
Katugiro: neměl bys být na Miroslawka tak škaredý, ještě, že ta omluva:) Miroslawek: Ty zase na Paciorka. Se stejnou logikou bych mohl říct, že ti co píšou "střízliví" jedou po milionproudé dálnici, ježto jich je určitě nepoměrně více. Mě ta jeho abstraktní blbina nepřijde tak špatná a rozhodně je to první věc (tím pádem i nejlepší) z tohoto ranku co na písmáku vidím. Jestli víš i o lepších, tak mi napiš u koho ať mám taky nějaké to srovnání. Dík:o)

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
Miroslawek a jeho nabiflované moudroprdné cintání mě často pobaví víc než dílo samotné... :)

Miroslawek
29. 11. 2003
Dát tip
katugiro: no vidíš, aspoň k něčemu to je...

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
Miroslawek: omlouvám se

Rowenna
26. 11. 2003
Dát tip
Skvěle. :-) tip

obsahu nerozumím, avšak "tanečkus podpaždních" mne tak zahihňal až jsem se zakuckal.

hippiesanda
26. 11. 2003
Dát tip
jojo, proč ne. na světě je smích potřeba:-) tip

Miroslawek
26. 11. 2003
Dát tip
aha... takže dokonce i metoda... chvályhodné. Ovšem škoda, že tak prvoplánová... a tím pádem i chabá, ono to už po těch letech (vlastně už nějaké to století), kdy to poprvé někoho napadlo, není ani veselé...

Miroslawek: Nic jsem tuším neplánoval, píšu zhulen a tak to vypadá. Na nějaký plán v tu chvíli vůbec nemám, ale dík za názor. Je to prostě moje cesta. Mohl jsi být konkrétnější, koho co napadlo, jinak je to jen takový pind, který ti nota bene můžu pod něco tvýho napsat taky. Ale proč bych to dělal. Jsem rači objektivní než laciný.

Miroslawek
26. 11. 2003
Dát tip
No v tom to spočívá, že to není tvoje cesta, ale tříproudová dálnice, na níž jsi si ani nezaplatil známku... a ještě po ní jedeš s hadraplánem a ne ve ferarri, jak se ti asi zdá... ale to je jedno...

Jeheheman
25. 11. 2003
Dát tip
No to je přímo grandiózní!!!:o))))) *****

Křídlo
25. 11. 2003
Dát tip
Srandičky, na to vás užije , holoto.*

AnitkaKM
25. 11. 2003
Dát tip
Asi v tom zbytečně hledám něco hlubšího :-))

Kunhuta
25. 11. 2003
Dát tip
neska nemám na hlubčí kritiku náladu:-) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru