Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babička

20. 07. 2000
3
0
1402
Autor
Alchymista

Ta musela být vždycky babičkou, nejspíš se proto narodila. Kdyby žila, dal bych jí natisknout vizitky; takový důležitý post - babička. A jezdila by na konference o otázkách vnuků a vnuček. Jenže ona by stejně nikam nevyjela, pokaždé spěchala domů, do „seknice". Když nikam nejezdíte, tak Vás ten doktorát tak nějak mine. Prostě se neprodáte a dneska se člověk musí umět prodat. Nejhorší je, že ta mrcha číhá i na babičky a nespokojí se s ranou do týlu, žárlí na jejich krásu a potom chce, aby všechny vypadaly jako ona ... nána kostlivá ... Zákeřná potvora dusí čas. Stejně se právě proto narodila, aby byla babičkou. Vrásčitou rukou kluka pohladila a odšmajdala s berličkou. Nejhůř se láska vyznává do očí. Smrt ta mrcha žárlivá to ví a jak se drápkem zachytí už ti nedá šanci.
Eilil
04. 06. 2005
Dát tip
jen tichý t

alina
22. 07. 2000
Dát tip
ta poslední sloka mě dostala. je to tak krutě pravdivé, až zamrazí!!! Díky

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
To je krásné. Připomnělo mi to moji prababičku. Vystihl jsi to dokonale. Jenom nevím, zda je smrt žárlivá.

Proud
20. 07. 2000
Dát tip
Tip. Má to atmosféru a není to vůbec hloupé, ba právě naopak.

Vio
20. 07. 2000
Dát tip
vždycky budu litovat, že jsem se nestihl rozloučit *snif* takhle se vyznává láska babičce - úžasné není to úplně můj styl, ale tady jde o obsah - tak to vidím

safír
20. 07. 2000
Dát tip
babi, na fotce nebo v paměti, jsi dárek z nebe dítěti pěkná báseň, jo jo

Bříza
20. 07. 2000
Dát tip
No - není to moc humorný. Zajímavý na tom je, že se to naprosto vyhnulo sentimentu. A taky ta závěrečná do rýmů gradující pasáž je příjemná. Ten příměr babičky s kariérním postem mne však minul ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru