Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nápisy na zdech

20. 07. 2000
5
0
1810
Autor
Alchymista

Kostel má za zdí kříže, nápisy na nich švabachem. Dnes už se krčí níž a níže, dřív je psal kdosi s rozmachem. Co vedlo ruku neznámého tak nádherně psát o mrtvém? Měl možná v úctě jeho jméno a nebo smýšlel o tom svém? Kdo zdobil život švabachem? Nápisy na zdech nectí zmatek, který se vkrádá do křížů, na nich jsou jména žen a matek v náruči chtivých kejklířů.
White
03. 12. 2000
Dát tip
Poslední sloka mi také vrtá hlavou, ale jinak to má svoji atmosféru. Díky.

Tynic
24. 07. 2000
Dát tip
To je nádhera !!! Tip a nejoblíbenější... Sakra...Tys mi dal !!!

alina
22. 07. 2000
Dát tip
nádherné

Merle
21. 07. 2000
Dát tip
proud to řekl i za mě...

Proud
20. 07. 2000
Dát tip
Nerozumím sice tomu závěru, ale neruší mne to. Variace na zdobení švabachem (kříže+život) je výborná. Celé se mi to velmi libí. Tip.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
I mě to zaujalo. Tip za hezké rozjímání

Count
20. 07. 2000
Dát tip
Pět korun za jedno zlaté písmeno na hrob. Myslím že je to dobrá cena pro sebevrahy. Kříže mlčí, protože před nimi byl křik a nyní jen pláč.

safír
20. 07. 2000
Dát tip
Líbí se mi to. Možná je to tak lepší, když jsou ty nápisy nečiteln

Bříza
20. 07. 2000
Dát tip
Na této básni se mi zdá veskrze příjemné, že s každým řádkem logicky rozvíjí asociace a navíc s poměrně zdařilým rýmem, což je obtížné. Rytmus nekulhá. V rozpacích stojím jen nad řádkem "kdo zdobil život švabachem?". Také cítím, že to tam chce odsadit, ale použitá otázka mi připadá nadneseně patetická ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru