Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt versus láska

30. 11. 2003
1
0
1411
Autor
Imane

Kdysi jsem psala hodně pesimisticky a tohle podala trochu jako vysvětlení..či odstrašení:)

Proč mi vytýkáš, že nepíši o štěstí? Prý je všude hodně neštěstí, a já o něm ještě píši. Jo, a budu to dělat dál, dokud si neuvědomíš, že život není jen o štěstí. A hele, když už jsme u toho, co je pro Tebe štěstí? Ne ne, řekni to nahlas, jo?! Láska? Zdraví? Peníze? Moc? Blbost, táhni s tím někam! Sám nevíš, co to vlastně je. Podstatný jméno? Jseš vtipnej, fakt. Tak jak po mně můžeš chtít, ať Ti napíšu něco o štěstí, když nevíš, co to je. Ty jen prostě nechceš, ať píšu o tom, co je ti nepříjemný, viď?! Bojíš se?! Na to ti seru, kamaráde! Chci ti ukázat, co je na tomhle světě hezký. Když Ti napíši příběh o lásce s happyendem, vysměješ se mi a řekneš: "To je ohraný! Když ti napíši o lásce a smrti, začneš nad tím přemýšlet. Nepřemýšlíš nad tou smrtí, ale nad láskou. Nebýt té smrti, ani by sis nevšiml, že tam o nějakou lásku jde. Tak mě nebuzeruj a starej se o sebe, jo?! A já ti zas napíšu o lásce a smrti, příteli.

Je to blbůstka zvláštního ražení, pravda, ale mě to vcelku sedí...asi i proto, že sám píšu dost podobně...:-) ... T.

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
hlouběji kritizovat blbůstky tohoto ražení ne, děkuji :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru