Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Buď v pohodě !

21. 07. 2000
1
0
1276
Autor
Pavlata

Prožívej svoje vteřiny jakobys měl furt prázdniny nepropásni to ani jedenkrát začni svůj osud do svých rukou brát ! ....

Jedeme s tátou na houby a kolem nás ubíhá krajina ještě ani neprobuzená, přikrytá rosou. A hříbky už se určitě schovávaj pod sametovejma kloboukama, ale zároveň to chtěj, abysme je našli, odnesli domu a snědli... ...Pořád ještě jedeme, touhle cestou jsme jeli už mnohokrát, ale to už je dávno, už pár let. Ale teď vzduch zase voní prázdninama a nic se nezměnilo. Mlčíme a posloucháme rádio a je to fajn zas tohle jednou zažívat. A už jedeme zas zpátky, v košíku pár klobouků, smějem se, chroupeme tatranky a živě diskutujeme. ... A já vařím gulášovku z pytlíku protože náš úlovek pro všechny nestačí. A jíme venku, přikusujeme čerstvej chleba a foukáme gulášovku, na holínkách ještě jehličí z lesa. Sluníčko po nás pokukuje a taky si užívá, ptáci si povídaj a rajčata už taky červenaj..... Je totiž červenec a všichni jsou v pohodě !
Anonym
13. 08. 2000
Dát tip
TAk nevím, jestli Ty jsi v pohodě, ale jestli jo, tak se podle toho ve svých dílkách moc neřídíš!!! Jinak v pohodě člověk musí být, jinak by nepřežil

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
v pohode, dík :-)

Pavlata
23. 07. 2000
Dát tip
Chápu. Sama v pohodě rozhodně nejsem, ale jsem ráda, že se mi Tě podařilo zmást, ráda bych totiž byla, proto snad takovej pokus..

Saxanka
21. 07. 2000
Dát tip
Dovolila bych vznést námitku Včichni jsou v pohodě Vnímáš kolem sebe lidi,kteří jsou v pohodě,ale ostatní? To si vážně myslíš,že všichni jsou štastní Já neříkám že to nikomu nepřeju,to rozhodně ne,at jsou lidi štastní,ale když čtu takovéhle věci vyvolává to ve mne vlnu nechuti Tak tedy promin Jestli jsem Ti nějak poskvrnila tvoje dílko

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru