Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NÁZOR

03. 12. 2003
2
0
1762
Autor
jimmiv

Proč peklo bere co nebe vzalo?
co se snámi co se stalo!
Proč se nikdo nezeptá?
nez nas temno rozleptá!
Proč nikdo se tam neotočí?
tam kde laska mizí v pláči!
Proč zničili jsme tento svět?
svet co byl jak z růže kvet! 
    
Rowenna
09. 12. 2003
Dát tip
:-) Seregile: neotřelé rýmování. Checht. :-) No nic, už mlčím, už mlčím.

Seregil
09. 12. 2003
Dát tip
Co jiné napsat? Možná to časem přeformuluju Rowenno.... a mlč... :-)))

Rowenna
09. 12. 2003
Dát tip
Já babuška jaguška, hodná, stará, chromá, slepá..., už mizím. Pštttt. :-)

jimmiv
05. 12. 2003
Dát tip
je to moje prvni a jedina poezie kterou sem napsal....a vubec me pritom nezajmalo jaky tam budou verse jakou to bude mit hloubku textu atd.... proste me to napadalo a tak sem to psall jinak dik poucim se (treba:o)

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
Hehe to je rým obkročný s vykřičníkama a otazníkama!! Nová forma, proč se mazat s originálníma rýmama, když můžem na konec každýho lichýho řádku vložit tečku a na sudýho třeba vykřičník:-)) Jinak teda viz dismorphia...

Seregil
04. 12. 2003
Dát tip
No nápad je to dobrý a rýmování je neotřelé...

dismorphia
03. 12. 2003
Dát tip
Je to klišé, hodně neohrabané, nepoddajné. Moc otázek, velmi častých a otřepaných. "jak z růže květ" je také častá formulace, častá a nepříliš vyvedená. Pak ještě nechápu, proč se někdy diakritika objevuje a pak zase neobjevuje. Chtělo by to větší soustředění.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru