Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmar

05. 12. 2003
0
0
1984
Autor
jimmiv

nalada kdyz potkate holku s kterou ste se rozesel s nekym jinym:o(

Jen supy hodují na mršině, kterou tam zanechal zraneny lev. Rvou kusy masa a vnitrnosti a lev jen smutne prihlízi te hrozne spousti. Jiz nema silu zakrocit. Mrsine se to ale ocividne libi. Lev kulha zpet do krute savany. Supy vsak dohoduji a nechaji mrsinu lezet upotred nelitostneho sveta. Uz ji nikdo nepomuze...

Jájík
30. 04. 2004
Dát tip
sice sem nepotkala svou byvalou holku ale jinak sem mela stejny pocity...myslim ze je to fakt dobry...

Magnolia22
07. 12. 2003
Dát tip
to je mi Te lito kdyz si neobjevil kouzlo diakritiky..doufam, ze aspon ohackovane a ocarkovane mluvis..jinak bych se az zas tak moc nedivila ze si mrsina nasla novyho supa..ale celkem vzato kazdej sme si to zazil a tak mi nic jinyho nezbejva nez kondolovat a pridat jedno krasne okridleny klise: vyderzaj pioner!!

Vinki
05. 12. 2003
Dát tip
hacky, carka.... Pro jedno kviti, sluce nesviti... :)

Jeheheman
05. 12. 2003
Dát tip
Pocit to jistě hnojný..

jimmiv
05. 12. 2003
Dát tip
mno uz me to preslo sory za ty carky a hacky ale zasadne nepisu interpunkci....ani na papir...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru