Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenavidet

07. 12. 2003
0
0
2538
Autor
jimmiv

NApadla me myslenka : Nenavidet je lepsi nez milovat, protoze milovat narozdil od nemavidet nikdy nevidrzi vecne..nenavidet je vecne a neboli to tolik. Milovat je slib ktery nejde dodrzet...nenvidet je spolehlive tak jako ze zejtra vijde slunce. Hodne lidi to jiz pochopilo, to ze nema smysl milovat, ale nekteri jeste porad veri ze prijdou lepsi casi.....ty uz sou ale pric....taky jsou lidi kreri jnom cekaji na valku, ti co valku tvori....Ja stojim na hranicich mezi tema dvema svety, mezi milovat a nenavidet....a ani jednomu nechci propadnout.
Zacinam tvorit novou realitu kde budu zit a nechovat lasku ani nenavist....:o(

johanne
19. 01. 2004
Dát tip
myslím, že ze života nemůžeš eliminovat lásku ani nenávist jen proto, že si to ty (byť bytostně) přeješ. Jsou součástí lidského charakteru a otázka je, jak se s nimi každý vyrovná, ne kdo se rychleji vzdá. takže trochu víc optimismu :)

Dero
26. 12. 2003
Dát tip
Ne. Tohle je fakt blbost.

Elyn
13. 12. 2003
Dát tip
hele, povíme si...za pár týdnů..;) co ten češtinec?

jimmiv
08. 12. 2003
Dát tip
autor uz asi nestoji o hlubsi kritiku:o)

jimmiv
07. 12. 2003
Dát tip
uz predem se omlouvam za diakritiku a za to ze to neni slohovej utvar a zato ze to proste je:o)

_kxk
07. 12. 2003
Dát tip
Neomlouvej se, stůj si za tím...:o)))))

basnikalex
07. 12. 2003
Dát tip
tak se mi zdá, že v tvé nové realitě se bude líbit lidem bez názoru. Je to strašná realita. :-(

jimmiv
07. 12. 2003
Dát tip
neni to ze lidi sou bez nazoru ale tvori nazor podle ostatnich a nesnazi se pochopit svet

jimmiv
07. 12. 2003
Dát tip
proc???

WiruZ
07. 12. 2003
Dát tip
nelibi se mi to.....hlavne ta prostredkovitost...to by to tady vypadalo dost hrozne...jo ted to neni nejlepsi....ale tohle...lidi co nemilujou ani nenavidej...to je spis 1984 lidi bez emoci....

chicoria
07. 12. 2003
Dát tip
Lhostejnost. to je výhra.-))))

dismorphia
07. 12. 2003
Dát tip
nevidrží vijde časi prič achjo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru