Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sen nebo realita??

09. 12. 2003
1
0
1477
Autor
jimmiv

byl jsem u ni na navsteve povidali jsme si , hraly sme karty a podobne sme se kamaradsky bavily, ale najednou zniceho nic se zvedla a rekla, ze se de osprchovat..dost me to zarazilo ale budis.. rekl sem ze na ni pockam a dal sem sedel na posteli a premyslel...otom jak prijde naha a vrhne se na me..a pritom sem si byl  temer jisty ze se nestane... asi po 15 minutach prisla v zupnua rekla at se postavim..to sem zacinal citit priznivou situaci...postavil sem se a ona se na me pritisklaa zacala me libat....uplne me utapela hromadou neznych a dlouhych polibku, kterym vasen lezela unohou....bylo to neskonale dokonale...pomale sem ji zacal rozvazovat zupan..podnim byla oblecena svoji krasou....strhla ze me tricko a svalili sme se do postele z vasniveho libani sme pomalu prechazeli na mazleni a ochutnavani vsech casti lidskeho tela pocinaje krkem a koncice u bricha a podbrisku...stale sme odolavali pokuseni postoupit dale a navzajem sme se trapili dalsim oddalovanim samotneho aktu...ona uz se neudrzela a tak bylo na me abych ji jete trochu potrapil...otocil jsem ji zase na zada...branila se, ale hruba sila zvitezila....jeste sem se chvili bavil ale pak sem ani ja nevydrzel a zase sme se prevalili a pak sme se spolecne oddavali rozkosi tech nadhernych chvil...je to dokonale propojeni dvou lidskych tel v tecj nejodvaznejsich polohach....pipipipipipipipi sedm hodin a vstavat do skoly.

Dero
26. 12. 2003
Dát tip
:o)))

jimmiv
10. 12. 2003
Dát tip
kdo rika ze se dockam??? cim myslite ze sem nabral inspiraci???

maia
09. 12. 2003
Dát tip
:-))) Eroticke sny su predsa najkrajsie, niet nad astralne milovanie. ;o) *

aramis
09. 12. 2003
Dát tip
opat dakujem za avi :o)) ten koniec som trosku cakal. ved to poznam :o))))

Vinki
09. 12. 2003
Dát tip
vsak se dockas, pokud nebudes travit zivot pred PC :)

Mustal
09. 12. 2003
Dát tip
Čeština má diakritiku a kromě toho i jistá pravidla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru