Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

04. 12. 2003
0
0
908
Autor
Hori

Co je to ráj?

 

Nebe bez mráčku.

Růže bez trní.

Papír bez kaněk.

Chodník bez louží.

Tváře bez vrásek.

 

Pavouk tam netká své sítě.

Kočka ptáčka nesežere.

Pes s kočkou v přátelství se druží,

lavina člověka nezabije.

 

A kde je ten ráj?

 

Kdo ví ...

 

Jednoho dne jej snad nalezneš.


Movsar
04. 12. 2003
Dát tip
..roztáhnutý nohy bez řečí! a v žádným nebi.:) movsar tam vyšplhal po mrtvolách ďaurů.

Elyn
04. 12. 2003
Dát tip
o tom není ráj..... o tom je omalovánka..;) Ale to asi víš. Něco tomu chybí... snad je to moc po povrchu. Movsar: nevím o tom, že by nohy mluvily... a nevím o tom, že jsi v nebi... Mohl jsi poslat čumkartu.

Movsar
04. 12. 2003
Dát tip
na to neni čas. v nebi se musí člověk ohánět.

Čáry
04. 12. 2003
Dát tip
Ráj je tam,kde mají plzeňský pivo za 19 Kč nadmíráka,kde jsou s tebou kámoši,lásky,kde mají jubox s dobrýma písničkama,stolní fotbálek za pětku a hlavně,hlavně kde zavírají až po půlnoci...

Bakchus
04. 12. 2003
Dát tip
Ráj Místo - nemísto - vše plyne, však zde se rovná - věci nekřivdí si a nesplácejí dluh za vzájemné křivdy podle zákona času - já však zvolil jsem si proud a raději v něm zahynout než říci: okamžiku prodli chvíli jen Proto nemohu dát tip, příteli Příliš sladké :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru