Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správné místo

04. 12. 2003
2
0
855
Autor
lucík

Jen tak pro radost

  Cvrlikají cvrčci,voda je tichá a jemně zpívá.Slunce se červená jako rajský potok.Mraky píší na oblohu ,,Miluji Tě!".

  Slyšeli jste už někdy zem zpívat?Ne,tak si na to vyberte to správné místo!Už to slyšíte?Je to tajemné,ale krásné.

  Ryby mluví do vody,ale nerozumím jim,možná už ano,ale to se asi mýlím.


Jo, s tim bych celkem souhlasil.*

Seregil
11. 12. 2003
Dát tip
Někde se takové místo opravdu nachází.... jen ho najít..... a pak už nic neřešit... To asi nikdy nepůjde, vždycky bude tvrdý návrat do reality všedních dní...

Sojčičko: Sice mi už dávno není třináct, ale větě "za interpunkcí se píše čárka" tedy nerozumím. Ani z toho, no.... jak se to jen....jo - ZBLA ! (A to už jsem pár knih viděl. Šest, nebo tak nějak)

papouch
05. 12. 2003
Dát tip
- za interpunkcí se píše čárka - :-))))))))))))))))))))))))))))) snad megera, ne? :-))))))))

Miroslawek
05. 12. 2003
Dát tip
nic se nevyrovná tomu vysrat se v klidu v lůně přírody... to je to pravé Místo

sojka
04. 12. 2003
Dát tip
Ve třinácti bys už mohla vědět, že za interpunkcí se píše čárka. Už jsi někdy viděla nějakou knížku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru