Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sladký život

05. 12. 2003
2
0
867
Autor
macgiver

pro usmání...může být i kritika

Dnes v noci jsem se po dlouhém čase smál.Mám asi špatnej život.Koukal jsem do horoskopu a tam mi napsali,že dnes se zamiluji.Zamiloval jsem se.Cítím tlak na prsou.Má to jen jeden háček nevím do koho.Paradox?Ne dnes prý normální.Život utíká jak splašený kůň a nikoho nepřekvapuje.Každý už čeká všechno.Vlastně co když se zítra podřežu?Pár lidí mi možná příjde na funus.Ale co když ho nechci co když chci splynout s oblaky a zmizet v nekonečnu žití?Dráždivý smích ti vyskakuje s hlasivek nesnášíš můj pesimismus.Máš pravdu je na čase se pořád smát.Komu sobě,vlastní blbosti?Jedině.......protože co je víc směšnější než život bez cíle.Ne nenalepim si před oči sex a nebudu myslet jen na něj.Myslím že člověk je asi primitiv co si to nechce přiznat.Spláchnu ho a poštvu proti logice.....Dosáhnul jsem něčeho či spíš ničeho?Otázky ty já miluju proto je pro mě život ještě sladký..:-)
Zbyhoň
07. 07. 2004
Dát tip
Trošku líbí, trošku ne, takovej průměr. O zařazení mezi fejetony radši diskutovat nebudu. Ale jako nějaké zamyšlení to není zas tak zlý…

macgiver
08. 12. 2003
Dát tip
sleep.....děkuju mě kritika formy zas tak nevadí vím že nejsem v tomhle expert,ale svým způsobem jsem to já nerad se někam zařazuju...skrátka originál buď ber a nebo nech bejt....:-)¨ Rozhněvaný mladý muž co se ti nelíbí na konci vždyť je sladký....

macgiver
08. 12. 2003
Dát tip
sleep.....děkuju mě kritika formy zas tak nevadí vím že nejsem v tomhle expert,ale svým způsobem jsem to já nerad se někam zařazuju...skrátka originál buď ber a nebo nech bejt....:-)¨ Rozhněvaný mladý muž co se ti nelíbí na konci vždyť je sladký....

macgiver
08. 12. 2003
Dát tip
sleep.....děkuju mě kritika formy zas tak nevadí vím že nejsem v tomhle expert,ale svým způsobem jsem to já nerad se někam zařazuju...skrátka originál buď ber a nebo nech bejt....:-)¨ Rozhněvaný mladý muž co se ti nelíbí na konci vždyť je sladký....

Morasten
05. 12. 2003
Dát tip
Čim hůř mi je,tim víc se směju.máš pravdu,směju se pořád - protože ten život jen sladkej snad jen díky smíchu. Minulej čtvrtek to vyvrcholilo tak že smíchem potlačovaný negativní pocity se vyvalily ven,a já se jak trubka při hodině psychologie rozbrečela. přeju ti hodně smíchu do dalšího přežívání:-) T.

Čekal jsem trochu lepší konec, ale když tě tyhle hyper úvahy baví, tak proč ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru