Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorská čtení v Praze

23. 07. 2000
1
0
1249
Autor
Remarek

Milí písmáci i písmákové, chtěl bych vás upozornit na připravované Večery Literárvárny, které budou postaveny na autorském čtení, na promítání filmů (nezávislých + studentských filmů FAMu) a na produkci kapel či písničkářů. Večery budou probíhat již od září - každý měsíc s přítomností nějaké osobnosti v prostorách UNIjazzu u Václavského náměstí. Podrobnosti najdete na www.literarvarna.cz včetně probíhající soutěže o ceny (CD tituly a knihy). Pokud by jste měli zájem zúčastnit se osobně nebo svojí básní, tak mi zašlete zprávu na m.kurina@netway-sro.cz. Tvůrčímu talentu zdar a literatuře zvláště!
Psax
14. 08. 2000
Dát tip
Az mne polibi muza - jdu do toho!

Mamba
11. 08. 2000
Dát tip
fajn nápad pro odvážlivé, ale asi zatím zůstanu pod svým kamenem, odkud se ostatní dobře poslouchají. Už jsem dlouho nic nevypotila.Ale napravím to.

Merle
24. 07. 2000
Dát tip
možná někdy využiju... nápad určitě dobrej

Stevenson
23. 07. 2000
Dát tip
Blahopreji.. a doufam ze se neco z toho vyvrbi

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
Tož já bych to možná skusíl :-)

kapitan
23. 07. 2000
Dát tip
Konečně další užitečný počin.Dost bolo Damiens atd atd a............

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru