Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cochtanovy hrnecky

23. 07. 2000
3
0
2361
Autor
jester

to jsem ani na flamu nebyl.. aber die koncen sam nevim kde se vzdycky naberou?)) Ja a pro prilisne milovniky rytmu.. a predchazeje jiste opravnene kritice.. ta zmena na konci je schvalne..) cimz tedy asi hur..)

Cochtanovy hrnecky V hrníčkách Cˇochtana schovávám vzpomínky. Na noce, na rána na buchty maminky.. Na první mičudu poslední hřích.. až já tu nebudu, vše bude v nich.. Nejvíc však Ty jsi v nich má lásko nevinná. Tvůj pláč a i Tvůj smich život, co zacínál… Vzpomínáš maličká na noční koupání.._ někdy i na víčka sedlo Ti svítání. A já jsem záviděl místnimu Cˇochtanu… Ještě že jen já směl pak s Tebou do stanu… Tam na dně v jezeru nám voda duhová všechnu tu nádheru pro stáří uchová. Jak se ale stáří blíží Jedna věc mě trochu tíží Abych pro srdeční chlopny Potapět se byl furt schopný..
Bernadeta
12. 09. 2002
Dát tip
špica*** A jsme u těch háčků :-)

Yeziiinka
28. 07. 2000
Dát tip
...ještě k tomu citoslovčení: Přímý přenos z okapu. :o)))

Merle
26. 07. 2000
Dát tip
Stýv: stačilo by nainstalovat si českou verzi windowsů.... a dost možná i jen českou verzi Arielu a pár dalších fontů...

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
Rivi, ono v Kanadě je to trošku jinak... (ale hlavně je línej si to přeinstalovat) jinak fakt hezké

jester
25. 07. 2000
Dát tip
tak diky te rejpave.. jsem uz na to prisel. ĚŠČŘŽÝÁÍÉĚŠČŘŽÝÁÍÉĚŠČŘŽÝÁÍÉ.. PŘÍŠTĚ

Rivka
25. 07. 2000
Dát tip
Za ignoranci se omlouvám, netušila jsem:-) Merle: a jde to, hň hň:c)))

Stevenson
25. 07. 2000
Dát tip
ja ale i kdyz je napisi a vidim na screenu pri psani, pak se objevi stejne nejake ctverecky..(( tys to posledni videla OK, na tvem?

Rivka
24. 07. 2000
Dát tip
:-) (Jen jedna rýpavá - když člověk chce mít háček nad velkým písmenem, vyplatí se napsat nejdřív ten háček a pak teprve to písmenko:-)))

Anonym
24. 07. 2000
Dát tip
tak to mi musis jednou naucit.. ja to furt neumim..)

kapitan
23. 07. 2000
Dát tip
Dobrééé!!! Je v tom vtipnost a je to ze života a je to na TIP.

Yeziiinka
23. 07. 2000
Dát tip
...žbluňky žbluňky glo glo glo glumbity blub...Hezkééé!

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
hezké Yeziiinka: tak si nejsem jist jesli jsi něco pila nebo vypouštěla umyvadlo :-))

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
a samozřejmě ještě sklerotická avízka :-))

Pavlata
23. 07. 2000
Dát tip
Sehr gut und lustig !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru