Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váza

24. 07. 2000
3
0
1586
Autor
Zázrak

Prečo sa vraví, že nezáleží na tom, ako človek vyzerá? Ale aký je! Čo nosí v sebe, čo ukrýva. Či ako jabloň jablká, tak on všetko rozdáva... Alebo tak kruto ako červ jablko prevŕtava, on chce všetko zničiť. Roztrhať to ako kus papiera, ktorý každý odhodí, pošliape, ale nepozbiera. Stalo sa to úbohou frázou, v ktorej sa asi kúsok pravdy skrýva. Ale nevšimneme si najprv oči, uši, ústa, nos, veľký pupok od piva? Niečo nás musí zaujať... Niečo z vonkajška nás postrčí vpred, kým ševeliacimi krokmi dôjdeme k cieľu. Povieš:,,Ahoj, ako sa máš?" A ak ťa nepošle do kelu, až potom ju/ho bližšie spoznáš! Niekto je krásny i múdry... Niekto má všetko, iný nič... Niekto je len zvonka škaredý, no milý vnútri. Niekto zas má pohľadnú tvár, no v ruke bič. Asi by sme sa nemali dať opantať krásou!? A mali veriť starej fráze. Ale kto neodíde z obchodu s peknou vázou, ak stála pri škaredej váze?
Yeziiinka
29. 07. 2000
Dát tip
Tak skutečné...

Zázrak
26. 07. 2000
Dát tip
som fakt moc rada, že sa vám páčila

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
zaujal ma záver, nielen pravdivo ale aj zvukomalebne znie

nicka
25. 07. 2000
Dát tip
áno!! nič nieje nad krásne telo. ja to musim vedet najlepšie... o)))))))))

Anonym
25. 07. 2000
Dát tip
nicko, ty to musíš vedieť ? vysvětli to .. jinak báseň, krásna věc

Cid
24. 07. 2000
Dát tip
To je krásně moudré. Ano, první pohled je důležitý, ale to přísloví nás učí nedbat na něj. Je to ale hromsky těžké. Více takových myšlenkových děl prosí. T.

Tynic
24. 07. 2000
Dát tip
Píšeš krásné věci...moc krásné... Takže s

sidi
24. 07. 2000
Dát tip
Taky tip, a za poslední sloku bych ti rád přidal jeden extra.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru