Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lokaj

10. 12. 2003
2
0
1742
Autor
Aaronix

Holt feudalismus!

Lord už zase kráká:
Žán, pojď vyhonit ptáka!

815_0
11. 12. 2003
Dát tip
A to je myslím si dobře :-) Ale - je to celkem fajn - dík vysvětlení v prologu - no - já moc často takovéhle pitomosti neTIPuji - ale - TIP :-)

Aaronix
11. 12. 2003
Dát tip
Díky všem. Jedno je ovšem zřejmé - publikování na Internetu, zvlášť v takové konkurenci jako je tady na Písmákovi, má svoje specifika. Dlouhé, byť myšlenkově třeba i bohaté, příspěvky se nikomu moc číst nechce. Čím je příspěvek kratší a křiklavější, tím větší má šanci, že bude čten, i když je víceméně o ničem. Tudíž mě to inspirovalo k tomuhle: Ani na Písmákovi to není jiný - nejvíce zaujmou ty největší pitominy!

Elyn
11. 12. 2003
Dát tip
no, s délkou máš pravdu, na povídky mám čas tak o víkendu (ale někdo sem chodí zase hlavně na povídky..), jsem básničková. Každý máme něco. a k tvé inspiraci - není to tak vždycky... (nebo jinak, prostě si vybírej...)

815_0
11. 12. 2003
Dát tip
V tom případě Tě to inspirovalo správným směrem, protože si to myslím taky - co pak my ubožáci, co dostanem čas od času vybočit a napíšem něco delšího a navíc píšem jen samý ufňukárny ? :-) No - je těžký se prosadit - ale je to tady fajn :-)

Elyn
10. 12. 2003
Dát tip
Patrně má páva na dvoře?

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Jakpak asi vypadá takový vyhoněný páv?

Elyn
10. 12. 2003
Dát tip
je hubenej a poztrácel všechna peříčka, výraz šílence...asi tak.

I když takovým krávovinám obvykle neholduju , tak tohle mě tak nějak zaujmulo ...

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Dík. Já zas tyhle krávoviny příliš často nepíšu. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru