Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Standa Vlastička

10. 12. 2003
0
1
586
Autor
analfabet

 

6.12.03, Horská chata Černý pes, Krkonoše

 

Vážený pane, rádi bychom vám předali informaci, že dne 28.11.03 byla v okolí horské chaty Černý pes nalezena Vaše peněženka, která obsahovala mimo jiné Vaši kreditní kartu, doklady a přibližně 800 Kč v hotovosti.

Nalezena byla horskou službou Krkonoše asi 150 metrů po svahu od horské boudy. Jelikož jste náš pravidelný zákazník, nepředali jsme jí zatím policii ČR, ale můžete si ji stále vyzvednout u nás na recepci.

Dále bychom Vás rádi upozornili, že máte v naší chatě dluhy z roku 2002 dosahující 792 KČ. Při započtení inflace mezi dny 2.3.03 a 28.11.03 1,02% podle České národní banky (ČNB) je Vaše dlužná částka 800,0784 Kč. Podle novely zákona 2003/Sb a odstavci o rušení směných jednotek hodnoty 10 a 20 haléřů se tato částka zaokrouhluje na rovných 800 Kč.

Dále podle novely zákona 1993/Sb a odstavci o dlužných podmínkách jsme oprávněni po Vás za každou cenu požadovat dlužný majetek v rámci Mezinárodní dohody o lidských právech uzavřenené mezi ČR a OSN 1.1.1993.

Z tohoto vyplívá následující, Vaše nalezená hotovost se zabavuje ve prospěch naší horské chaty, a na peněženku a doklady máte právo, pokud si je vyzvednete u nás na recepci mezi 5. a 15. dnem poslání této zpávy nebo do 1 roku na policii ČR či místním krkonošském oddělení PČR.

Chtěli bychom vás též pozvat na aukci zapomenutých věcí z minulých let, konající se dne 18.12.03 v hlavní hale horské chaty. Mezi nalezenými věcmi jsou též krásné kožené boty Vaší manželky s vyvolávací cenou 1800 Kč, pohodlné lehátko Vašich dětí s vyvolávací cenou 1400 Kč či hedvábné kapesníky Vás všech již od 50 Kč za kus.

Těšíme se na Vaší příští návštěvu naší horské chaty Černý pes a doufáme, že budete též přítomen na aukci (viz výše). Za personál horské boudy

 

Standa Vlastička


1 názor

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
proč by to měla být povídka?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru