Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R. L.

11. 12. 2003
0
0
894
Autor
Papatya

Smíšený pocity citově narušené mládeže. Přesně tohle to vystihuje. Ale k čemu to je?

Chybí mi tvá vůně, smích a pláč,

stejně si to nepřečteš.

Vzpomínám na tvůj hlas, a něžné ruce,

kterýma mě neobejmeš.

 

Nehladíš mě, tajíš cit, proto musíš odejít.

Nevěříš mi, málo znáš.

Už to vím,

jsi srab.

 

Zradils mě a nechci to vzít zpět,

nevím proč.

Nechci zapomenout,

nevím proč.

Dokázals mě rozechvět,

Zkončilo to.

Jen ty víš proč

 

Sedím sama na schodech,

toužím dát ti facku.

Stýská se mi tajím dech,

Chci tě tady,chci tě hned.

 


Dero: bylo jich už více...určitě...ale myslím že by se z toho měl akorát autor poučit, nic víc - koneckonců stál o hlubší kritiku a to je správné, chce-li svůj talent rozvíjet...

TOM22
14. 12. 2003
Dát tip
Co je to za pocity? Kdyz o tom pises musi vedet o cem jsou ty pocity?

2/5 Dero: obávám se že s Tebou musím soulasit...

Dero
12. 12. 2003
Dát tip
N_T: Za dobu mého působení zde na Písmáku je to snad první nebo možná druhá 2/5, co jsem u Tebe viděl ... to o něčem svědčí ...

Dero
11. 12. 2003
Dát tip
"Zkončilo to" ... au ... Ty se s gramatikou nemáš asi příliš v lásce, viď .. ? :o) Obsahově a slohově ... inu ... sotva průměrné, rýmy slabé, ve třetí strofě mi opakování "proč" příliš nesedí. Ale nenech se zdeptat, je tu mnoho lidí, mnoho názorů ... a nikdo neříká, že ten můj je správný ... :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru