Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nešťastie

25. 07. 2000
0
0
1545
Autor
Zázrak

Zdesenou úžinou pokoja kráčam. Neviem zabudnúť. Pripomína mi Ťa i nesmelé vtáča. Chcem len chvíľu pobudnúť v pyšnom srdci tvojho tela. Buď ešte chvíľu mojím nešťastím, aby som sa láskou chvela. Tieň padol na úžinu. Hrom zasmial sa v cudnej hádanke. Jeho opitá reč vystrašila ženu, ktorá vyzvedala pri bránke. Neposlala som ju ja, keď obula sa a nevedela vyzúť. Doniesla odpoveď z neba, z raja... Mám tu zostať a nie zmiznúť. Stratila som sa a nepoznám cestu späť. Uviazla som v bralách lásky... ...zasa, znova, opäť... Byť, či nebyť? Ostať, či neostať? Ľubiť, či neľúbiť? Užialený mrak sklopil oči. Slnko uvädlo v nemom úžase. čaká ku komu skôr vykročí jeho sen o našej spáse. Mrzutá vášen zatlieskala... Otvorila mi srdce a nechala ho zatvoriť, akoby vpadol mi do neho kameň, skala a prestala som dýchať, žiť. Vytrhla som sa z pevnej náruče muža, ktorý chcel byť len nešťastím mojím. Zavrela som oči ako lupene zatvorí mŕtva ruža s prosbou, nech ich už nikdy neotvorím. Srdce súhlasilo...neotvor ich, nie! Ale rozum kričal áno. Nech každý zo všetkých vie, že zobudím sa zajtra ráno...
Yeziiinka
29. 07. 2000
Dát tip
Líbící!

Beren
25. 07. 2000
Dát tip
Hmm ! Pěkné ! Smutné, ale pěkné !

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
v nešťastí si sa s tým textom možno nepotrápila, ale pekné obrazy, horšie rýmy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru