Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ozdoby

25. 07. 2000
2
0
1513
Autor
Vio

Ozdobou bouří blesky jsou Ozdobou moří vlny Hory se zdobí lavinou vždy, když se zlobí boří Ozdobou života je láska Ozdobou lásky ...TY, která víš, že srdce praská suchem, když nepokropí slova, tvá slova, ornou půdu mé duše.
Fany
15. 08. 2000
Dát tip
...a příjde hnojení (nebo hojení?)

Lee
12. 08. 2000
Dát tip
mé srdce na břehu vyvržené teď už nic nedožene v poušť se promění ...láska ...i básnění

ALENKA
26. 07. 2000
Dát tip
a me se to libi od toho Ty dolu jeste vic, vzdyt je to nadherny obraz! Tam já teda nacházím nádhernou poezii!!

Tynic
26. 07. 2000
Dát tip
Tak a já použiju slovo které mě naučil Merle...Jsem OPORTUNISTA...takže : Básnička se mi líbí právě až za oním TY...dříve je malinko strojená a neosobní ( ale to byl myslím záměr, aby závěr přirozeně gradoval )...Prostě krázný zvrat...a já mám v básních zvraty rád ! Orná půda mé duše ***'

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
až po to TY je to dokonalé... pak už to ztrácí tu krásnolitost formy... i tak tip začátek - mňam

Cid
25. 07. 2000
Dát tip
Naprostý souhlas s Merlem. Po slově TY jde forma do rozvalin, ale asi o to více zpívá srdce.

Proud
25. 07. 2000
Dát tip
Stejně jako Merle. Začátek skvělý, ale konec na mne trochu sladkobolný. Ona ta láska je záludná nejen v životě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru