Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tramvaj

13. 12. 2003
0
0
1085
Autor
Tiami

...pod vlivem. Potnámka:fejeton to NENI-to se jen chybka vloudila...Je to prostě MiMO(všeho)

Jedu noční, zářivě žlutě osvětlenou tramvají…

Venku je zima, kdežto tady mi teplo vrývá do mozku neskutečné myšlenky.

Je tu spousta lidí, ale já pozoruji jen hodiny, co vysílají do zhustlého vzduchu, tady ve vagoně, jasné a přímočaré paprsky, jenž mi odpočítávají stále další a další okamžiky mého zbědovaného a  pravidel zproštěného života…


Marmy
17. 01. 2004
Dát tip
Nojóó co si budem povídat bráško... tohle dílko to jsi celej ty viď ? :-)) ...fakt móóc hustý, ...až zas pojedeš tramkou pod vlivem tohodle skvělýho "vitamínu" tak vem k ruce mobílka s novou baterkou a určitě vymysli další.. je to masakr:)

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
docela fajn blá blá blá - to není fejeton! :) - já vím...

Tiami
18. 12. 2003
Dát tip
pod vlivem...života...myšlenek...a nějaké trošky toho vitamínu thC...

WiruZ
14. 12. 2003
Dát tip
no nebudu opakovat, ze to neni fejeton....ale taky by me zajimalo pod vlivem ceho?

Andulka
13. 12. 2003
Dát tip
hm...fejeton to neni....zbedovany zivot...tomu neverim...:-)

Yossarian
13. 12. 2003
Dát tip
ve kterém městě? nee fejeton!

basnikalex
13. 12. 2003
Dát tip
to není fejeton! Ale budiž...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru