Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční svátky

15. 12. 2003
0
0
1036
Autor
Cecilie_1

Je krásné, když jsou o svátcích všichni spolu...

Byla mi zima a já se choulila pod stromem, který alespoň trochu bránil futeři, aby mě naprosto nezničila.
Okolo mně byly stromy a zase jen stromy. Naprosté ticho.
Netušila jsem, jak jsem se zde ocitla a kdo vůbec jsem. Myslela jsem pouze na jediné.
Je mi zima.

Slabý kabát začínal tuhnout a ruce modrat.
Ozvaly se kroky.
Naproti pod smrčky stály dvě laňky a naprosto bez hnutí mě pozorovaly. Z očí jim kapaly slzy.
Ozval se křik dravce jako varování a vzápětí okolo nás prudce prolétl. Laně s úlekem odběhly.
Sněžilo stále víc a já přestávala cítit nohy.
Nikdo nepřicházel.
Teploměr na vzdálené hájovně ukazoval –15°C.
Bylo prvního ledna.


katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
já bych byl pro to upravení smyslu... :)

Cecilie_1
18. 12. 2003
Dát tip
Co jsi myslel tím neupravené - jako více oddělit odstavce a řádky nebo upravit smysl?

Adacio
17. 12. 2003
Dát tip
Jak na nový rok tak po celí rok takhle bych dopadnout nechtěl. Trochu moc neupravené, ale zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru