Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6tipříběh O POLDECH

19. 12. 2003
0
0
864
Autor
mener

tohle je docela stará věc, od té doby se udála spousta dalších, vesměs tragikomických historek, včetně mého (ehm:) zadržení, prvního a doufám posledního. trvalo jen několik málo hodin, zavřeli mnr v poledne a pustili v 1h ráno. tuto zkušenost vřele doporučuji každému (maximálně však 1x za život na pouhý jeden den).ať už jste totiž v cele po právu či nedopatřením, pochopíte, co znamená bezmoc a ztráta jakýchkoli práv (ať už se jedná o tělesné potřeby, o to, aby vám podali vaší vlastní bundu, když je vám zima, nebo o to, že chcete informovat své blízké[mimochodem: právo na telefonický hovor je výmysl americké justice, u nás nic takového neexistuje])...

ochranka z Delvity co mě chtěla předvést protože jsem vrátil chleba a měl v kapse dva tenisáky málem jsem se porval když mi tvrdil že jestli u mě nic nenajde nahlásí že jsem to vytrousil cestou sklapnul když jsem mu nadal do čaráků a vyzval ho aby mi rozbil držku že jsem mu ukrad dva tenisáky nakonec se chtěl usmířit to tak ! asi by z něj šéf neměl radost nebo polda co tě kontroluje na Václaváku protože je tam vysoká kriminalita kdybych spáchal zločin projdu mezi tou patrolou středem ani si mě nevšimnou ale sem z Prahy sedum tak co dělám tady na Václaváku no jdu přece na metro to je nejrychlejší cesta zpátky na sedmičku a poldové z buranova co tě kontrolujou když jdeš skrz pole na nádraží a stopuješ jó dyž už seš tady my nemáme co na práci tak doklady klíďo ale vezmete mě potom na nádraží to teda policejní tágo odkud deš cos tam dělal co děláš tady kam deš a co tam budeš dělat aspoň že se mnou nečekali na vlak a nechali mě vyspat nebo fízli na dálnici smíšená hlídka slušně pozdravíš zeptáš se jestli kvůli vám vůbec budou vystupovat z auta v případě že začnete utíkat vod řidiče vystoupí chlupec jednoho stoptýpka už zatknul je o hlavu vyšší ale řídkej a vodnatej a že prej litr nebo co máme u sebe to tak kdybych měl talíř tak tu nestojim a to ostatní rozhodně nemám pro úplatkářský prase jako seš ty neděláš si servítky on si taky nesundá černý brejle když mu řekneš že je to slušnost měkkejš to jen prozradilo jeho strach už si je sundat nemůže nezvládl by to jak je prosvěcuje slunce je vidět že neví kam s očima a ty mu můžeš do těch skel nadávat a tykat a on se zmůže jen na laciný vtípky že má dost vysokej plat aby mu naše stovka byla ukradená div že se nezačne rozkecávat i o ostatních mindrácích je trochu jako velká medúza směješ se mu do ksichtu a on má strach sundat si ty podělaný brejle protože by se sesypal pak ti vnutí k podpisu pokutu naškrábeš tam slovo vidlák a kámoš napíše mňam složenky sežereme přímo před nima a pošlem je do prdele a chlámem se jak diví padnem na záda do odstavnýho pruhu pan vidlák a pan mňam a dusíme se fízlím vtipem anebo RK benga to je kapitola rušíš trubkou noční klid fajn já už končím ale OP nemám k životu ho nepotřebuju to ti žádnej polda nesežere pro ně je to podmínka bytí prý s nima na stanici ale soudruzi ke mně domů je to blíž a OP leží tam jo to zname zdrhneš a už tě nespatříme tak tě čapnou trubku do kufru abys je tím nástrojem nezranil sory kudličku jsem zapomněl rozkopne ti nohy hlavou praští do střechy co děláš vole já jsem taky člověk je to typ o dva roky starší denně ho vídáš a stejně je to úřednická svině hodinu a půl se ti na stanici snaží vnutit vinu za všechno možný dokud si pro tebe nepřijde žena kámoši měli strach jí to říct i pokuta co po mně chtěl byla protiprávní kdybych věděl že nemá na večeři klíďo bych ho pozval k nám anebo ti v třešňovce ani ne desetiletý kluci nadávaj do kurev a sviní a hovad jedinou holku mezi váma trefujou nezralejma ořechama vyrácháš jim triko v třešních při útěku stačej zprudit ještě nedaleký chataře a najednou se objevěj fízli a že prej sme machři mlátit malý děti hysterická matka podá udání naprosto šílená až nepříčetná otec nemůže byť je nasrán úplně stejně protože je to zrovna ten polda kterej tě zatýká svědectví chatařů není bráno v potaz a stanici už znáš víc než dobře škoda že nejsem policejní harant nebo radši politickej já bych jim ještě ukázal...


katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
zní to dost ublíženě, ale když je to "stará věc" a ještě máš chuť to publikovat, tak si za tím asi stojíš, no dobrá...

Tracy
19. 12. 2003
Dát tip
Připadá mi to jako špatná kopie Topola ...., sorry

mener
19. 12. 2003
Dát tip
neva, mener sám si tak nepřipadá, veselý je stále :) (taky proto, že kromě trnové dívky a několika málo básní od topola nic nečet...takže ta kritika vlastně není až tak zlá :)

Seregil
19. 12. 2003
Dát tip
Zajmavý to je....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru