Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chyby

22. 12. 2003
1
0
2673
Autor
jimmiv

Chyby

 

Začínám si uvědomovat ze v životě děláme pouze chyby….žádné dobře věci…ty neexistuji…porad chybujeme, ale záleží na tom kolika lidí se ta chyba dotkne…podle toho je dělíme do různých kategorii….nerad bych tyto kategorie určoval a nebo blíže specifikoval...neznám je…ale určitě jsou takové jako třeba: USPECH….Některým to možná nepřipadá, ale kolik lidiček na tomhle světě musí trpět aby vy jste dosáhly úspěchu….LASKA…osudová chyba. Ze začátku vypadá nevine, ale je to hotové peklo..samy si snažte uvědomit vaše chyby a nezkousejte sami opravovat nebo dokonce snažit se jich vyvarovat nebo vyhnout…bývá to pak ještě horší..otevřete oči i srdce…přejí hodně štěstí.

 

P.S:neposlouchejte rádio…vymejvá to mozky:o)

P.S.S:nezkousejte sfouknout žárovku:o)

 

17.12.2003 LA


Aladin88
21. 09. 2004
Dát tip
Seru na to fakt zfouknout nejde asi půjdu brečet do svého pokojíčku.

Paclík
03. 01. 2004
Dát tip
přijdou, zhasnou a jdou dál, a já mám zase co rožnout : )

Dero
03. 01. 2004
Dát tip
Taková domácí miniválka? ;o)

jimmiv
03. 01. 2004
Dát tip
peknej pokec:o)

Dero
26. 12. 2003
Dát tip
A co na to Tvoji rodiče, Martino? ;o)

Paclík
23. 12. 2003
Dát tip
už ho vypla, to rádio a žárovku nechám hořet celou noc, ráda plýtvám elektřinou : ))

katugiro
22. 12. 2003
Dát tip
jsem zvědavý, co tomu řekneš 18. dubna... :)

Vinki
22. 12. 2003
Dát tip
proc se v takovych vecech opakuji porad ty same veci? :)

na miniaturu je to dost dlouhý ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru