Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvodník

20. 12. 2003
0
0
2324
Autor
Gejlen

 

Podvodník

 

 

Když do vln co nosíš na hlavě

prostoupí má ruka

ty proděláváš strašlivá muka.

Tvé oči líbat by chtěly

avšak jen dívat by se měly.

 

 

Teď !  mi zpíváš jakoby nic

Já jen sedím o tobě sníc.

"Vlaštovko leť......"

Ta píseň je Tvůj prostředek.

 

 

Teď ležíš vedle mě a děláš,

žes to neměl v úmyslu.

tys člověk, tys lhář,

co ukradl mi snář....... 

 

 


hunllef
26. 09. 2005
Dát tip
No teda nic moc...ale mně to říkají taky. Takže vydrž(me) :)

Dádi, tady nejde o kritiku pocitů, kritika dycky bolí a já si jí už taky užila dost... Když sem někdo dá svý dílka dává je sem s tím, ž mu jiní poradí jak se zlepšit a vyvíjet... Sem ta poseldní, kdo by měl poučit, ale mylsím, že v negativnmí kritice není nic osobního a musím přiznat, že týhle věci bych typ nedala.. Nejsem zrovna na milostné veršíky..

Papaya
15. 04. 2004
Dát tip
přesmyčky z báasnických sbírek ?

Kolega
28. 12. 2003
Dát tip
Dětské rýmy...

Lancelott
21. 12. 2003
Dát tip
Trochu inspirace od Jarka Nohavicy? Taky nechápu, jak to ten člověk píše:o( Ale je to génius! Rýmy zní občas trochu násilně...možná by to chtělo zkusit nerýmovaně...

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
"Teď ležíš vedle mě a děláš/ žes to neměl v úmyslu" - tohle je dobré :)

Gejlen
21. 12. 2003
Dát tip
Když se tak vyznaš, proč nepublikuješ nějaká svá díla???

Gejlen
21. 12. 2003
Dát tip
Lancelottovi: inspirace od Nohavicy??......Vůbec Násilné rýmy?.....možná,ale já jen píši to, co cítím.Pak z toho něco vyjde a podle toho pak řadím do kategorií.Vlastně kritizujete mé pocity.

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
človíčku, buď stojíš o kritiku, nebo ne. Zady je, že o hlubší kritiku stojíš - když se ti jí dostane, tak křičíš - tak proč ji chceš? Ten , kdo píše kritiky, není povinnen vystavovat svoje díla, to jen tak na okraj. Jinak - líbí se mi tohle: Teď ležíš vedle mě a děláš, žes to neměl v úmyslu. Ale jinak sdílím stejný postoj jako DD.. ještě to chce psát a psát.. Jsem zvědavá na další..;)

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
oprava: Tady..

Gejlen
21. 12. 2003
Dát tip
Elyn: Jo vím, že tu nemusí žádná svá díla vystavovat jen jeho kririku opravdu nechápu.....ubrat a přidat???Vždyť to nejde..To, co cítím-k tomu nemůžu nic přidat ani ubrat.Každý přeci myslí jinak a proto nemohu jen tak bez rozmyšlení někomu napsat kritiku aniž bych si představila co ho ktomu vedlo,co mohl cítit,jak mu asi bylo když dílo napsal..... A jinak Elyn podívej se prosím na jiná má díla.-Kolotoč,Ty a já

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
Jasně, každý cítí jinak, proto je vždycky na tobě, co ubereš nebo přidáš. Já mám u některých děl taky pocit, že by některá slova šlo dát pryč a dílu by to neuškodilo, naopak. Ale konečné rozhodnutí je na autorovi. Chválím přechodník. Tohle je takové dost nemelodické (prostoupí má ruka, proděláváš muka - to spíš svádí k úsměvu, že jde o vtip..) patos: tys člověk, tys lhář.. a je to takové potrhané do kousků, které jako by nic nespojovalo.. Na ta díla se podívám..

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
Jasně, každý cítí jinak, proto je vždycky na tobě, co ubereš nebo přidáš. Já mám u některých děl taky pocit, že by některá slova šlo dát pryč a dílu by to neuškodilo, naopak. Ale konečné rozhodnutí je na autorovi. Chválím přechodník. Tohle je takové dost nemelodické (prostoupí má ruka, proděláváš muka - to spíš svádí k úsměvu, že jde o vtip..) patos: tys člověk, tys lhář.. a je to takové potrhané do kousků, které jako by nic nespojovalo.. Na ta díla se podívám..

DwainDibley
20. 12. 2003
Dát tip
Tohle vypadá na těžké záčátky (těžkopádné začátky?), ale nevzdávej, sem tam uber, sem tam přidej, trochu počítej a hlavně nedávej na hlubší kritiku hned po prvním napsání...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru