Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondělní glosa, 22. prosince 2003

21. 12. 2003
1
0
1195
Autor
glosator

22. 12. 2003

 

            Vládní koalice měla včera jakousi vládní  předvánoční besídku s volným obsahem jednání podle svých čelních představitelů a mluvčích. Bilancoval se uplynulý rok a diskutovalo se o druhé fázi socialistických reformních krocích, které ani v nejmenším neodpovídají představám napravo orientovaným stranám, především US-DEU. To je ale teď, při politickém výsluní místopředsedy vlády Mareše, spíše okrajový a nekompetentní názor. Jak by jistě odpověděl na podobnou otázku. No, kam vítr, tam plášť vane…

Řekl bych spíše, že šlo o jakýsi předvánoční dýchánek v Kolodějích než nějaké pracovní jednání, jak bylo prezentováno…

 

            Ve včerejší Partii na televizi Prima odpovídal předseda rozpočtového výboru PS PČR a předseda KDU-ČSL Miroslav Kalousek na otázku: Co se stalo s předvolebním slibem ohledně lepší dostupnosti hypoték a s tím i snadnější přístup k bydlení pro mladé lidi??? Odpověď zněla téměř klasicky a přitom neuvěřitelně: Kalousek přiznal, že se tento slib nynější vládě až do roku 2006 nepodaří splnit. No, kdyby se všechno přiznávalo tak, jak dnes, lidé by se dozvěděli, jak je to s většinou slibů doopravdy. To by byla ale politická sebevražda vlády…

 

            Co se nedá upřít předsedovi vlády Špidlovi je, že ustál tvrdý souboj a snahu opozice vládu sesadit. Co se mu ovšem taky upřít nedá je to, že jeho sliby jsou nesplnitelné, jak se koneckonců ukazuje po roce a půl jeho vládnutí. Ale nezabývám se jeho postupy s údajným sledováním a odposloucháváním koaličních poslanců…to už tak korektní postup k udržení moci není. Ale to už je na jinou debatu.

 


Dědouch
08. 01. 2004
Dát tip
sračky, sračky,sračky...

Vinki
22. 12. 2003
Dát tip
ax jo.......

ursi
22. 12. 2003
Dát tip
Proboha už zase:)))))))))))))))

Yossarian
21. 12. 2003
Dát tip
jedno mi vadí- ještě je neděle, takže to celý je lež, měls počkat do půlnoci!

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
no jo, když není vlastně co glosovat, nemůžu se divit, že je to zívací... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru