Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomínka

22. 12. 2003
4
0
3227
Autor
M_Kate

Vzpomínka

 

Přišly tiše jarní deště

jak několik vílích korálků.

Tvá teplá ústa cítím ještě,

jak dotek dívčích copánků

 

Těch copánků, co kdysi dávno

jsem ve své ruce sevřít chtěl,

voněly rosou tenkrát ráno,

na všechno už bych zapomněl.

 

Jenže ten déšt´, tvá ústa

včera mě navrátil do těch chvil,

kdy poprvé jsem za večera

ty cůpky zmoklé políbil.

 

Má první lásko,vrat´ se ještě,

vrat´se mi asponˇ na chvíli,

jak tiché kapky deště,

jak dotek křídel motýlích.

 

 

 


MaddyXD
02. 08. 2005
Dát tip
mno ale jo je to fakt pěkný =)

M_Kate
02. 08. 2005
Dát tip
díks ;)

M_Kate
24. 01. 2004
Dát tip
_Gallas_:dík

_Gallas_
23. 01. 2004
Dát tip
:) hezká Má první lásko,vrat´ se ještě, vrat´se mi asponˇ na chvíli, *t

M_Kate
04. 01. 2004
Dát tip
Šíšinka: Taky ,že nejsem žádná odbornice :o)))

M_Kate
03. 01. 2004
Dát tip
T_O_M:dík

Šíšinka
28. 12. 2003
Dát tip
Ahoj připadá mi to trochu jednodušší, ale proti gustu žádný dišputát.

Vinki
23. 12. 2003
Dát tip
slabsi prumer, ale docela to jde :)

KayTee
23. 12. 2003
Dát tip
mě by se to líbilo jako písnička ;o))) *

M_Kate
23. 12. 2003
Dát tip
KayTee: Tak to zkus zhudebnit ;o)))

T_O_M_
23. 12. 2003
Dát tip
Tak tahle básnička mi připomněla ty moje první... Docela líbí.

T_O_M_
23. 12. 2003
Dát tip
a tipnu si

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Kdyby tam bylo zbil tak by to mělo jiný víznam jinak dík za názor

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Aha....No taky by to šlo ale to by se zmnšnil význam.K těm vílým korálkům:Víla je pohádková bytost je jemná,milá,..... Je to přrovnání chápeš ???

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Jo tak

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
až se naučíš česky, piš... do té doby se už asi nesetkáme

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
+ četba, ale slovníků a pravidel. Na "vílý víznam" se víc dodat snad nedá

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Dwain:Jestli ti to tak vadí...

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Dwain:každý se jednou může trochu přehmátnout

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
M_K: chtěl jsi říct dvakrát? ale jo, beru, taky nejsem v tomhle svatej S_B: je pravda, žesem tam se najde i talent (jako třeba já) no...co k tomu chceš slyšet..

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Dwain:1)chtěla 2)že sem 3)jsem až se naučíš česky,piš :o))))

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
Bod 3 vlastně ne

Kritiky lepší než dílo ...

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
Taky jsem váhal ve směru pohlaví autora, takže jsem znovu přečetl báseň a v ní jasně stojí "jsem ve své ruce sevřít chtěl", což je jasný důkaz toho, že autor má s čím houpat a tudíž je to muž. Na druhou stranu je pravda, že i mnohým příslušníkům opačného ražení sem tam také cosi visí, takže tahle logická úvaha může mít své mouchy...přesto si stojím za svými názory a mé tvrzení a domněnky rozhodně nelze pokládat za nepodložené. a vynechaná mezera se rozhodně nedá srovnávat s hrubkou století ve slově víznam. Ale pokud máš jiný názor, jsem samozřejmě přístupný jakékoliv diskuzi...D.D.

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
Potrefená husa se vždycky ozve... to k těm vtipům K mužsko/ženským rodům nic, protože pravdu mám já a jsem si toho vědom A žlutou, abys mě nehledala (se svou geniální jednoduchostí) mezi ostatními kritiky tak dlouho.. +PS: prosil bych avízko pro příště :-) - (to je ten tvuj, alibistickej)

mirek
22. 12. 2003
Dát tip
jé, tady je dneska veselo ;-))) sleeping_beauty: dneska nějaká nabroušená, ne? (četl jsem dnes víc kritik a následných "dialogů") DwainDibley: z téhle kritiky se radši stáhni, S_B má (výjimečně ;-) pravdu - co se týká rodů i žluté ale jinak jsem se opravdu bavil, za tu diskusi byste oba zasloužili tip, chybí mi tu už jen Crowley ;-))

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
A v čem nemám pravdu já?? ta žlutá...no dobře...ale mám jí radši než bílou, tak to snad přežijete :-) nicméně za mojí rodovou logikou si stojím bzhe, pro: Mirek :-) mimochodem, nepíšeš zle..

mirek
22. 12. 2003
Dát tip
...s tou rodovou logikou stojím za tím, co napsala S_B - je tady spousta autorů, kteří napsali minimálně jedno dílo v opačném rodu, tak proto se nedá soudit podle obsahu díla (je to skoro, jako kdybys hádal podle nicku) ...a s tou žlutou, pokud jde o mě, já to přežiju, i ve zdraví, jen to tady bylo (aspoň myslím) nastaveno jako označení pro zcela vážnou, dílo rozebírající kritiku a pokud to budeš používat pro blbinky, tak to lidi, kteří to tak důsledně dodržují mate, možná i trochu štve a poněkud to ztrácí původní význam (s tvrdým Y ;-) ...díky, od takového tvrdého kritika to potěší ;-))) ale myslím, že už jsme toho pod cizím dílem nakecali dost, ne ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru