Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Il ne faut pas abandonner

27. 07. 2000
0
0
1381
Autor
Zázrak

Netreba sa vzdávať...

Zazrela som nádej svetla, chcela prísť ku mne bližšie. Len ja som padala čoraz nižšie. Paprasok prstov zhodila mi z modra. Ja som ich let nedosiahla. Asi nebola som pre ňu dobrá a beluga chladu nezasiahla. Nepomohla, len hľadela do ďaleka, ako sa pračlovek mení na človeka. Vtedy odhrnula závoj hmly. Vtedy privítala nádej svetla. Klesala som čoraz ďalej do tmy, až na samý koniec ohnivého pekla. Stala som sa tienistým tieňom slabých... Stala som sa úzkostlivou úzkosťou krásy... Stala som sa príčinou výhovoriek chabých... Stala som sa zloduchom, čo vytrháva vlasy... Zahodila som šancu, byť lepšia ako VY... Dúfam, že sa to aspoň Vám podarí! Il ne faut pas abandonner!
Bříza
29. 07. 2000
Dát tip
Rýmy typu bližšie-nižšie, nedosiahl-nezasiahla, hmly-tmy, svetla-pekla ... jsou poněkud jednoduché. Rovněž rytmus básně chvílemi pravidelný občas vypadává.

Mahoney
27. 07. 2000
Dát tip
zahodíš-li šanci... tak jdi, utíkej a vezmi si ji zpátky a buď lepší než my všichni (i když to už možná jsi)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru