Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stoprocentní naprosto zřejmá a jasná pravda o životě

22. 12. 2003
6
0
3799

takové milé psycho...

Události posledních dnů ho doháněly k šílené představě jednoho obrovského šíleného kruhu, ve kterém se točí celý jeho život. Ten kruh všechny masakruje, rozřezává a rozežírá. Hraje si s nimi jako kočka s myší. Ví že ho potřebujou, že jsou jeho součástí a že on je součástí jich. A přesto je trápí, mučí. Musí sehnat další dávku, nebo zešílí. Ne, nemá to cenu. Nic nemá cenu. Všechno je zbytečné. Půjde do garáže a ukončí to. Nebo ne. Má strach. Má strach jít za dealerem. Má strach jít dolů do garáže. Zatím jenom leží zpocený a zarudlý v posteli ve svém pokoji a zarputile zírá na svuj plakátový idol vyvěšený na protější zdi. Přemýšlí o životě. Ví že on ho potřebuje, že bez něj nemůže být. Chtěl by mu ublížit (nenávidí ho), ale bojí se. Proč? Proč se tak bojí? On bez něj nemůže být, ale naopak? Můžu být já bez něj? Nemůžeš! Cože? To jsem neřekl, řekne si. To byl on! Kdo on? Ten druhý! Zabij ho, zabij ho!!! A kdo jsi ty, ksakru? Je nás mnoho v téhle prťavé krabici. Krabici ve tvaru srdce. Dost!!! Klid to chce klid. Mladík pod peřinou se začne trochu třepat. Je ale klidnější. Myslí na kruh. Zdá se mu krásný sen. Uvolňující vibrace. Probudí se k večeru. Usmívá se. V hlavě mu hraje hudba. Vstane z postele a hodí na sebe zelenou flanelku - venku je zima. Jakoby na tom záleželo... Sejde dolů. Do garáže. Je tady auto. Klid, nespěchej tak, řekne si. Posadí se na starou dřevěnou truhlu a vynadá z pouzdra otcovu zbraň, přičemž si ji trochu obdivně prohlíží. Krátka hlaveň v porovnání s pažbou, ruční model, praktický, výborný a smrtící nástroj. Má u sebe i návod k použítí - každý kdo umí číst se může zastřelit. Ten mladík nemá rád svého otce, ví, že ho naštve když mu zasere auto. S hledáním klíčků se nezatěžuje, rozbije okno a otevře si. Na místě řidiče to bude nejlepší. Bude se dívat do hlavně, do těch dvou velkých kruhů. On beze mně nemůže být, nemá kde parazitovat, řekne si. Ale já, můžu být bez toho parazita? Zahoď pochybnosti! Osvoboď nás! Nech nás jít! Mladík se otřepe. Znovu se zahledí do těch kruhů. Usměje se a zmáčkne spoušť. Alenka se osvobodila ze svých řetězů...


Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
ty jo mohl se zastřelit taky někde jinde ale v autě je to... proč se lidi střílej v autě? to je z nějakýho filmu? mi se líbí ten zmatek, ano *

h_a_r_r_y
05. 02. 2004
Dát tip
Hustá pohádka! Dost psycho a to se mi líbí! Ale ještě hustější je tvůj nick!!!*

Seregil
06. 01. 2004
Dát tip
Hustě.....tipaklub...*

maia
05. 01. 2004
Dát tip
Toto psycho sa mi paci. Mas zan u mna tip a klub poulicnej tvorby.

jasně, ze jak pro koho - proto tolik tech ironizujících přívlastků v názvu...

Kačírek
02. 01. 2004
Dát tip
pravda? jak pro koho.......... milé? jak pro koho.......... ale určitě hodné zamyšlení :o)

Crowley
23. 12. 2003
Dát tip
Che, dobře napsaný, mně to do atmosféry Vánoc zapadlo parádně T* !

snoof
23. 12. 2003
Dát tip
Alenka in chains.........

uf..:-) malinka vanocni brutalitka?:-) nemá rád svého otce, ví, že ho naštve když mu zasere auto hustyyyy:o)*

_kxk
22. 12. 2003
Dát tip
Suprovej nick.....:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru