Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Realita

23. 12. 2003
1
0
1849
Autor
smrt_666

o.k. omlouvám se za urážku, jen si mě kritizujte :) předem se omlouvám za chyby některé dělám schválně :)

Neni kam jít, neni kam se schovat, neni co ztratit, neni proč žít, proč ploužit se dál.

O čem je vlastně tenhle svět?

Je jak kniha plná vět, vět co nejsou zřejmé.

Každy má svou knihu, svět, iluze a realitu.

Jedni ať málo hezčí jsou na vrcholu štěstí, druzí?

Ať nejsou, voto taky nejde!

Je to chaoz, nikdo neví co bude zítra a přesto jsou si všichni jisti života,

ale co když nežijeme?!

Lidé nazívání hlavou země nejsou šťastni, možná je to jen blábol,

spíš možná nic.

Neumíme milovat, chápat a zase milovat, všichni myslí jen na sebe ale co svět kolem nich???

Asi nic! Každý má svou realitu-tlevize, rádia, fény, vysavače, auta, obchody, paneláky, silnice a mnoho dalších věcí udržuje vládu lidí.

Nebýt těchto věcí pochcípali bychom, ale dřív jsme také žily, tak kdo to kurva posral???

 

 


Milly
06. 09. 2004
Dát tip
Já taky....si dám teorii- po troše praxe... Přeju pozorné čtení! :-))

Milly
02. 09. 2004
Dát tip
Buddhisti by s Tebou v mnohém souhlasili,....až na to, že oni nabízejí návod, co dál...

smrt_666
02. 09. 2004
Dát tip
Milly: to je možné asi si o tom něco přečtu :-)

smrt_666
22. 02. 2004
Dát tip
FLO: to byl jen příklad, samozřejmě to asi neplatí pro každého :-))

FLO
18. 02. 2004
Dát tip
Nevím, jestli přežívám díky fénu...

Kliďas
31. 12. 2003
Dát tip
Co, nelíbí se ti tahle doba? Zkus se na to podívat z jinýho pohledu. Jinak fajn. Někdo se takhle cejtí furt, někdo jenom vobčas. Tak se na nás usměj... :-)

Abyss
23. 12. 2003
Dát tip
fény (jinak uvaha nicmoc, to se tak rika, ale jak mam vedet ze ty si to opravdu myslis?)

Schwalbe
23. 12. 2003
Dát tip
Kritizovat? Zač? Za pouhopouhý výkřik, který nic nezmění na tomto smutném stavu světa? A dělat schválně chyby ... to se mi opravdu nelíbí.

REDH0T
23. 12. 2003
Dát tip
...málo hulíš, autore :o)

Ten konec to zkazil ... Myslím , že bych dokázal žít bez fénu, auta , televize , rádia , paneláků ...

Larrrva
23. 12. 2003
Dát tip
no tak bez fenů, aut, televizí a paneláků bych žít nemohla.... kde bych proboha asi bydlela??? když si nevyfenuju vlasy tak mi schnou 3 hodiny... to bych ráno musela vstávat ve 4 hodiny... cože?? no a jak bych se vzbudila kdyby nebyli ani budíky... a k babičce na návštěvu bych šla 60 km pěšky?? no tak to byl mazec... Báseň jako celek... no spíš úvaha je tak nějak rozpolcená, ale pravdivá... a tim to končí....

Paclík
23. 12. 2003
Dát tip
hej, co máš společnýho s mýma myšlenkama, myslím že přesně vím o čem tohle je, ten pocit znám...líbí se mi to ...t

smrt_666
23. 12. 2003
Dát tip
Paclík: jsem ráda že aspoň ty mě naprosto chápeš :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru