Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čirá deprese

26. 12. 2003
2
0
939
Autor
melancholik

Básníky a estéty prosím, ať toto dílo raději přeskočí, a vám ostatním se alespoň omlouvám za čas promarněný jeho čtením, jen jsem chtěl zkusit, jak na vás zapůsobí - o verších jsem nepřemýšlel, prostě jsem vylil svoji mysl na papír a sám se divil, co vzniklo...

Jak

z pod lampy mžourá
sedí a kňourá
sedí a přede
smrdutý vřede

mám

jak smrt se vleče
svědomím teče
a líně stýká
jen budík tiká

utéct

kol světa letí
nebohé děti
bohém či král
já karty hrál

pryč

měl loutnu a žal
vršil jsem val
vyšší než bolest
on za mnou vylez'

???


Thurin
18. 02. 2004
Dát tip
Utéct se nedá, já to zkouším den, co den - Je to v nás!!!

No, prolog je velice procítěný. :) Už jsem to ani nechtěla číst, když vím, že to bude promarněný čas. Ale na just jo. A šlo by to bez rýmů? Mám maličkaťoulinkatý nápad - zkus to ještě jednou bez shody na konci, protože pak se mi z toho nejeví to, že jsi si vylil svou mysl, ale když už něco přede (kočka, podle mě)...tak dál musíš volat - vřede... Podle mě tomu právě tohle ubírá na kvalitě a soudržnosti celku. A grafika se mi líbí a souhlasím s názory výše, jak a kam máš utéci. :)

gabio
28. 12. 2003
Dát tip
dílko opravdu procítěný, ta emoce z toho vykukuje, kudy to jde... tip už za to, žes to vyjádřil přesně...

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
dveřmi! :)

_yed
26. 12. 2003
Dát tip
uplne nejlepsi je umrit... basnicka takova nic moc...

Andulka
26. 12. 2003
Dát tip
to rikaval nas profesor retoriky...."kdyz vam babicka neustale povida, ze brzo umre, zeptejte se ji, jaky venec by se ji libil.".:-)

Dero
26. 12. 2003
Dát tip
Andulko, tak za tohle bych Tě ... tipnul. ;o)

Andulka
25. 12. 2003
Dát tip
jdi treba nekam do kina, nebo se jen tak projit...a uplne nejlepsi je obvolat kamarady a sejit se...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru