Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaký jsi ve vztahu?-testík

26. 12. 2003
3
0
1843
Autor
kindly

jestli se nudíte...udělejte si test, jaký doopravdy jste....jaký jsi ve vztahu?

1)Na ulici uvidíš krásnou/ého holku/kluka a ty jí/ho chceš sbalit, jak to uděláš?

A)Zeptáš se jí/ho jestli neví kolik je hodin.

B)Zeptáš se jí/ho jestli neví kolik má pes nohou.

 

2)Už je pozdě a ty musíš domů, jak se z rande vymluvíš?

A)Řekneš, že musíš domů.

B)Řekneš, že ti umřela prababička a ty musíš rychle na pohřeb.

 

3)Ten/ta tvůj/tvá tě pozve k sobě domů, ale ty víš, že má psa a ty nesnásíš psy, jak se zachováš?

A)Rezignovaně mu/jí povíš, proč k němu/ní nemůžeš.

B)K němu/ní půjdeš a psa, vždy když se nebude dívat, nakopneš.

 

4)Jak jí/jemu vyznáš lásku?

A)Podáš jí růži a vše jí řekneš/Vezmeš si ho stranou a vše mu řekneš.

B)Ve školní jídelně jí/mu hodíš lísteček s vyznáním do polévky.

 

5)Jak se s ní/ním rozejdeš?

A)Vezmeš ho/jí do cukrárny a vše mu/jí v klidu řekneš.

B)Vezmeš ho/ji do baru, opiješ ho/ji a vše mu/jí v klidu řekneš.

 

6)Jdeš po chodbě, vrazíš zrovna do dívky/kluka, kterého obdivuješ a vyrazíš jí/mu učebnice z ruky, co uděláš?

A)Omluvíš se a pomůžeš jí/mu vše sebrat.

B)Začneš se hlasitě smát jaký je to nemehlo a do učebnice jí/mu ještě kopneš. Musí si tě přece všimnout, ne?

 

Vyhodnocení:

Více A)

Jsi gentleman/dáma a víš jak se máš chovat. Pohybovat se ve vztahu je pro tebe hračka. Víš, jak se jí/mu zalíbit.Jsi upřímný/á a nedělá ti problém svěřit se svému partnerovi o svých problémech a nedostatcích. Ale nejsi až příliš kladný/á? Neměl/a by sis vzít příklad z B?

 

Více B)

Gratuluji. Jsi opravdový originál, mnoho takových lidí jako jsi ty zrovna není. Máš zvláštní záliby i povahu a určitě je s tebou sranda, alespoň z pohledu diváka, i když pro tvého partnera to s tebou musí být vskutku silný zážitek. Osobně bych tě vážně nechtěla potkat, ale nezoufej, jistě jsou i tobě podobné existence, které na tebe určitě čekají.

 


jimmiv
28. 04. 2004
Dát tip
no u tej posledni s tema ucebnicema jsem se pozastavil.....ale nakonec jsem si nemohl nechat ujit tu sanci nakopnout toho koho fakt obdivuju....:o)....tak ne:o) moc skveli:o)***t***

Jeheheman
23. 02. 2004
Dát tip
Hi hi, no tak to nebude ani tím mým exotstvím viz clovrdik, jako spíš tím, že by bylo záhodno dovymyslet ještě sedmou otázku. Jinak tvé hodnocení nebude stačit dost často:) Kdy bude zase nějaký test?:o))

vesuvanka
16. 02. 2004
Dát tip
Testik se mi libi. davam tip.

clovrdik
15. 02. 2004
Dát tip
:-)) měl jsem to taky půl na půl :-)

Kolega
14. 02. 2004
Dát tip
Vybral bych si vždy C, protože ty tvé možnosti jsem už všechny vyzkoušel a jsem stále panic!!! :-))

kindly
22. 01. 2004
Dát tip
že jsi ještě větší exot, než na co stačí moje hodnocení....

Jeheheman
21. 01. 2004
Dát tip
mám 3A a 3B co to znamená?:)

Michalka222
02. 01. 2004
Dát tip
velmi veselé líbí se mi to

Dero
27. 12. 2003
Dát tip
Jsem origoššššš ... ;o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru